اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری مسابقات دانش‌آموزی قرآن و نهج‌البلاغه در اصفهان

خبرگزاری فارس: ظهر امروز آیین افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

برگزاری مسابقات دانش‌آموزی قرآن و نهج‌البلاغه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هر ساله مسابقات قرآنی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری در میان دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود که در حال حاضر برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری قرآن و نهج‌البلاغه راه یافته‌اند.

آموزش و پرورش با برگزاری مسابقات قرآنی به دنبال رشد و پرورش استعداد‌های قرآنی موجود در سطح کشور است و بنا به گفته بسیاری از مسئولان برترین حافظان و قاریان قرآن کریم موجود در سطح کشور از خروجی این مسابقات هستند.

ظهر امروز آیین افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان سراسر کشور در اصفهان برگزار شد و با افتتاحیه این مسابقات دانش‌آموزان پس از سراسر کشور به رقابت در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه می‌پردازند.

البته در این دوره از مسابقات تنها دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دوره متوسطه شرکت می‌کنند و رقابت دانش‌آموزان پسر در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه تا 14 تیر ماه جاری در اصفهان ادامه دارد.

در سال گذشته مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شده اما در سال جاری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی میزبان برترین‌های قرآن از سراسر کشور است.

لازم به ذکر است که رقابت دانش‌آموزان دختر در این مسابقات نیز از 17 تیر ماه جاری در اصفهان آغاز می‌شود و این مسابقات در بخش دانش‌آموزان دختر شرکت‌کننده از سراسر کشور تا 21 تیر ماه جاری در اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول