اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

اطلاع‌رسانی نقاط قوت دولت احیای ارزش‌های نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: اطلاع‌رسانی نقاط قوت کاری دولت در حوزه‌های متفاوت و در سطوح مختلف جامعه، احیای همه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاع‌رسانی نقاط قوت دولت احیای ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در سومین روز از هفته دولت در مراسم روز کارمند در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان دولت به عنوان دو الگوی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند که این فضائل ارزشی، دینی و ایمانی مسیر حرکت آنها را به شهادت منتهی کرد.

وی افزود: شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان عالی‌ترین مدیر در طول تاریخ با ندای فزت و رب الکعبه در ابدیت تاریخ برای همه مدیران ایران اسلامی به ثبت رسید و ما هم این سرنوشت با عزت را، با افتخار دنبال می‌‌کنیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی با پیروی از مولای متقیان در این راه پیشرو و الگوی برای ما شدند، تصریح کرد: تلاش دشمن برای تزریق ترس از مرگ در پیکره مدیریتی کشور بی‌نتیجه است چراکه شهادت برای ما یک آرمان و ارزش تعریف شده است.

وی تأکید کرد: همه ما مدیران ایران اسلامی امروز تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه نه تنها از مرگ وحشتی نداریم بلکه رسیدن به مقام شهادت افتخار و عزتی والا برای ما به شمار می‌رود.

رضانیا تلفیق فضائل ارزشی دینی در امور شغلی و زندگی روزمره را بهترین شیوه برای کسب موفقیت و رسیدن به سعادت و خوشبختی دانست و اذعان داشت: مدیران با نهادینه ‌کردن دو مؤلفه اخلاقی، وجدان‌ و تعهد ‌کاری در وجود شخصیتی خود در عرصه‌های اجتماعی و فردی می‌توانند بهتر و با آرامش خدمت کنند.

وی با استناد به فرامین ائمه اطهار(ع) در خصوص چگونگی نگاه مسئولان در حوزه انجام امور مردم بیان داشت: در صورتی که نگاه ما مسئولان در رده‌های مدیریتی و کاری به مردم به منزله خانواده خود باشد به طور قطع به شایستگی به آنها خدمت خواهیم کرد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: کسانی که فکر می‌کنند کشور ما در حال انزوا است در آینده عزت، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی شاهد خواهند بود.

وی بازخوانی کلام مقام معظم رهبری را در مناسبت‌ها، نشست‌ها و محافل یک وظیفه دانست و تصریح کرد: تلاش کنیم نقاط قوت کاری دولت در حوزه‌های متفاوت و در سطوح مختلف جامعه بیان و اطلاع‌رسانی شود چراکه این حرکت به مثابه احیای همه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضانیا با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های عمرانی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر غیر قابل انکار است تصریح کرد: باید نقاط ضعف در بین مدیران بیان و با تعامل و هم‌اندیشی مدبرانه و کارشناسی شده این موارد بررسی و برطرف شود.

در پایان این مراسم از کارمندان نمونه دستگاه‌های عامل شهرستان تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول