اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردمی

یادواره شهدای "سادات‌محمودی و رودشتی" دنا برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده مردمی، یادواره شهدای "سادات‌محمودی و رودشتی" دنا برگزار شد.

یادواره شهدای "سادات‌محمودی و رودشتی" دنا برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جاماسب بهمن‌یار عصر امروز در یادواره شهدای مناطق رودشتی و سادات محمودی شهرستان دنا گفت: در حقیقت شهدا از مقام صداقت برخوردار بودند و حقیقتا شهدا پاک بودند و پاکی و طهارت را به ارمغان آوردند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دنا افزود: فرهنگ شهید و شهادت به عنوان یک پازل بود که انقلاب اسلامی و این منطقه را بیمه کرد و این شهدا ستارگانی بودند که برای همیشه آسمان انقلاب اسلامی به یاد رشادت‌ها و جوانمردی آن‌ها همچنان در قلوب رهروان راه امام و ولایت خواهد درخشید.

بهمن‌یار عنوان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد مردم جامعه دارند و برگزاری چنین یادواره‌هایی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار حائز اهمیت است چرا که هر جا نام و یاد شهدا طنین‌انداز شود فرهنگ ایثار و شهادت در اذهان احیاء خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهدا در برهه‌ای از زمان و بر اساس تکلیف در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرده و با تقدیم جان خویش از این انقلاب و نظام دفاع کردند.

جانشین فرماندهی سپاه دنا بیان کرد: اکنون وظیفه ما بسیار سنگین است و موظفیم که در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

بهمن‌یار تصریح کرد: در واقع با برگزاری چنین یادواره‌هایی ضمن آشنایی قشر جوان و نوجوان امروزی با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ شهید و شهادت توانسته‌ایم گوشه‌ای از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدا را به مردم جامعه معرفی کنیم.

این فرمانده نظامی یادآور شد: رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با درس گرفتن از قیام حضرت امام حسین (ع) کشور و نظام را به پیروزی رسانده و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند به طوری که انقلاب ما نمونه بارز و الگویی برای آزادگان جهان شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دنا ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره، شهدا را شخصیت‌های والامقام دانست و عنوان کرد: شهدا از لحاظ اخلاق و ادب و صله رحم و برخورد سرآمد همه بودند.

وی ضمن دعوت خانواده‌های شهدا و دیگران به الگوپذیری از شهدا گفت: شهدای ما پیش از شهادت انسان‌های دوست داشتنی و محبوب در بین خانواده و اقوام و دوستان و طایفه و روستا بودند.

علیزاده مردم را به ادامه راه شهدا دعوت کرد و یادآور شد: اگر ادامه دهنده راه شهدا نباشیم خدای نکرده شهدا در روز قیامت راه ما را خواهند گرفت.

قبل از برگزاری این مراسم توسط جمعی از مسئولین و سپاه ناحیه دنا از خانواده‌های شهدای رودشتی سرکشی و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول