اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشانه شکست پروژه ایران‌هراسی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها با حضور دیپلمات‌های عالی‌رتبه بیش از 150 کشور نشان‌دهنده شکست پروژه ایران‌هراسی غربی‌ها است.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشانه شکست پروژه ایران‌هراسی است

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کشورهای غربی به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان، رویکرد خود با ایران را مغرضانه‌تر کردند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها از تمام توان خود برای ایجاد مانع در راه پیشرفت کشور جلوگیری کرده و یکی از طرح‌هایی که به آن دل بسته بودند، پروژه ایران هراسی بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش مخالفان اسلام و انقلاب این است که ایران را تبدیل به کشوری منزوی کرده و ارتباط دیگران را با ما قطع کنند تا بتوانند در شرایطی بهتر توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران را اجرا کنند.

* دکترین انقلاب مورد تایید ملت‌های آزاده است

مصباحی‌مقدم ادامه داد: این در حالی است که کشورها و ملت‌های مستقل دست از رابطه با ایران بر نداشته و فریب بازی غربی‌ها را نخوردند.

وی افزود: تاکنون استکبار جهانی با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود اینگونه تبلیغ می‌کردند که ایران منزوی شده و حتی همسایگان ما تن به رابطه با ایران نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خوشبختانه برگزاری یک اجلاس بسیار مهم مانند نشست غیر متعهد‌ها تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

مصباحی‌مقدم افزود: حضور بیش از 50 هیئت به ریاست سران کشورهای مختلف و همچنین شرکت بیش از 100 هیئت متشکل دیپلمات‌های عالی‌رتبه جهان نشان می‌دهد که پروژه ایران هراسی به طور کلی با شکست روبه‌رو شده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید از فرصت برگزاری این اجلاس برای تقویت و توسعه همکاری‌ها با جهان استفاده کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول