اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه:

اجلاس عدم تعهد افتخار ملی و اسلامی هر ایرانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از وجوه بارز اجلاس عدم تعهد، در داخل کشور برانگیزندگی حس افتخار ملی و اسلامی ایرانی است.

اجلاس عدم تعهد افتخار ملی و اسلامی هر ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی امشب در جمع خبرنگاران گفت: اجلاس غیرمتعهدها در ایران دارای پیام انسانیت، همدلی، دوستی و صلح جهانی است.

آفتابی اظهار داشت: این اتفاق مهم به گونه‌ای شاهد بارزی بر ظرفیت بالای توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نشان می‌دهد که این کشور توانایی میزبانی بزرگترین اجلاس‌ها را در سطح جهان دارد و می‌تواند در معادلات مهم جهانی نقشی ماندگار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این روزها تهران و کشور عزیزمان ایران به‌خاطر برگزاری اجلاس مهم و تاریخی سران جنبش عدم تعهدها به پایتخت جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: هر چند هجمه‌های بی‌شماری از سوی دشمنان بر این مرز و بوم وارد می‌شود و با موج تحریم‌ها نیز بر آنند که نگذارند این ظرفیت‌ها خود را نشان دهند، اما بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی با میزبانی این‌گونه اجلاس‌ها به دنیا می‌فهماند که توانایی حل مشکلات جهانی را نیز دارد.

آفتابی تاکید کرد: این یک توفیق بزرگ است که ایران کانون توجه همه رسانه‌های معتبر جهان است و خود گواه سربلندی ایران اسلامی است که هر لحظه اخبار این اجلاس از تهران، پایتخت خبری جهان بر خروجی ابررسانه‌ها قرار گیرد.

وی در پایان گفت: یکی از وجوه بارز این اجلاس در داخل کشور برانگیزندگی حس افتخار ملی و اسلامی ایرانی است که توانسته است با سرافرازی و سربلندی میزبان شایسته این‌گونه اجلاسیه‌های بزرگ جهانی باشد. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول