اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

دولت اعتلای جایگاه کارمندان را در اولویت قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: دولت اعتلای جایگاه کارمندان و ارج‌گذاری به این قشر را در اولویت قرار داده است.

دولت اعتلای جایگاه کارمندان را در اولویت قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در مراسم  تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان کوثر به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: در قبال این تحرکات دولت نیز از کارمندان انجام وظیفه صحیح و پایبندی به اصول را می‌طلبد که این خواسته در بدنه دستگاه‌های اجرایی ما به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه کارکنان نظام جمهوری اسلامی ایران جزو شریف‌ترین و باتجربه‌ترین افراد جامعه هستند، گفت: الگوی بزرگی که کارمندان ما باید به آن تاسی کنند شهیدان رجایی و با هنر هستند که با خداجویی واقعی عزت و افتخار ملی را برای کشور به ارمغان آوردند.

این مسئول با بیان اینکه کارمندان ما باید به ارباب رجوع به چشم ولی نعمتان نگاه کنند، افزود: همه ما باید ارباب رجوع را همچون خانواده خود قلمداد کنیم و در این صورت می‌توانیم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم موفق باشیم.

وی ادامه داد: همه ما کارمندان دولت و نظام جمهوری اسلامی هستیم و در همین راستا خود را باید شیفته خدمت و نوکر مردم بدانیم.

فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز کارمند ابراز داشت: برپایی جشن‌های متناسب با هفته دولت مهمترین فرصتی است که می‌توانیم در آن شایستگی‌ها و خدمات دولت‌مردان را مشاهده و از آنان تجلیل کنیم.

این مسئول یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامیداشت و افزود: این دو شهید که با القاب شهدای دولت یاد می‌شوند بزرگترین عزت و افتخارآفرینی را برای کشور ما کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: پیشرفت‌های عمرانی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر غیر قابل انکار است ولی در این میان باید نقاط ضعف در بین مدیران بیان و با تعامل و هم‌اندیشی مدبرانه و کارشناسی شده این موارد بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول