اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران خبر داد

تجلیل از 90 خانواده شهید کارمند هرمزگان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران با بیان اینکه هرمزگان 90 شهید کارمند را تقدیم به انقلاب کرده است، از تجلیل از خانواده‌های این شهدا در هفته دولت خبر داد.

تجلیل از 90 خانواده شهید کارمند هرمزگان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی دانشمند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولت‌مردان اظهار داشت: در حوزه امور ایثارگران همواره برنامه‌هایی را طی هفته دولت در استان اجرایی می‌کنیم.

وی در این راستا افزود: برای آغاز هفته دولت و برنامه‌های این هفته حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی را در تمام گلزارهای شهدای استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه در سراسر استان ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگرانی است که جان خود را در راه اسلام و کشور فدا کردند.

به گفته دانشمند، سرکشی و دیدار از خانواده شهدا به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران کارمند نیز از برنامه‌های مهم هفته دولت در هرمزگان است که در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه در قالب طرحی با عنوان "یاد یاران" با حضور مسئولان اداری، نظامی و انتظامی اجرایی می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در استان هرمزگان 90 کارمند جان خود را در دفاع مقدس و سایر میادین فدا کرده‌اند و از همین رو تجلیل از خانواده‌های این شهیدان در دستور کار قرار دارد.

مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران همچنین اضافه کرد: حوزه امور ایثارگران با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه تدوین و تهیه بانک اطلاعاتی کارمندان ایثارگر را در آینده پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ش30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول