اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره انبار کالای شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

تامین 484 هزار متر لوله پلی‌اتیلن برای اجرای پروژه‌های گازرسانی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره انبار کالای شرکت گاز استان بوشهر گفت: برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان بوشهر، 484 هزار متر لوله پلی‌اتیلن و 29 هزار و 350 متر لوله فولادی تامین شده است.

تامین 484 هزار متر لوله پلی‌اتیلن برای اجرای پروژه‌های گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، حسین اندام اظهار داشت: لوله‌های فولادی تامین شده در سایزهای 3.4 اینچ تا 24 اینچ و لوله‌های پلی‌اتیلن نیز در سایزهای 25 تا 160 میلی‌متر هستند.

وی افزود: این لوله‌ها به صورت خریدهای متوسط، عمده و نیابتی صورت گرفته و جهت استفاده در پروژه‌های گازرسانی سطح استان، تحویل پیمانکاران داده شده است.

سرپرست اداره کالای شرکت گاز استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: لوله‌ها از جمله مواد استراتژیک برای اجرای پروژه‌ها محسوب می‌شوند و تامین به موقع آنها موجب کاهش هزینه‌های انبارداری می‌شود که خوشبختانه شرکت گاز استان بوشهر در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی بیان داشت: طی تعاملات خوبی که با امور کالای سایر استان‌ها برقرار شده به منظور کاهش سرمایه بدون تحرک، به طور مستمر به بررسی موجودی انبارها پرداخته و کالاهای بدون تحرک به سایر استان‌های مورد نیاز در این خصوص واگذار شده است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول