اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 84 میلیارد ریال اعتبار محقق شد

افتتاح 6 طرح گازرسانی در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از افتتاح شش طرح گازرسانی در شهرستان دشتستان با 84 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

افتتاح 6 طرح گازرسانی در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان نیازهای گسترده‌ای در تمام عرصه‌ها دارد و در سال‌های اخیر در بحث عمران و توسعه این شهرستان به تمام عرصه‌ها توجه خاص داشته‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: گازرسانی به نقاط شهری و روستایی یکی از حقوق و مطالبات مردمی است که در افزایش سطح رفاه و آسایش ایشان و برخورداری از تاسیسات زیرساختی تاثیر بسزایی دارد و با همکاری شرکت گاز استان اقدامات گسترده‌ای در این راستا انجام داده‌ایم.

خسروی از افتتاح شش پروژه گازرسانی در شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح شش طرح گازرسانی در نقاط شهری و روستایی شهرستان دشتستان خواهیم بود که اجرای این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های مهم استان بوشهر در عرصه کشاورزی محسوب می‌شود و با تولید 70 درصد محصولات کشاورزی استان سهم بالایی از کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز شهرستان دشتستان در عرصه کشاورزی توسعه زیرساخت‌های کشاورزی یکی از ضروریاتی است که مسئولان و مدیران این شهرستان به آن توجه داشته‌اند و با عزم جزم در این مسیر تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه در هفته دولت 29 طرح کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: بهره‌برداری و اجرای 29 طرح کشاورزی، آبخیزداری و جنگل‌کاری با اعتبار 100 میلیارد ریال حاصل تلاش‌های ارزنده مسئولان این شهرستان به منظور تقویت بنیه و صنعت کشاورزی شهرستان است.

خسروی گفت: اجرای سد تنگ ارم و پوشش و بهسازی کانال‌های شبکه آبیاری شهرستان دشتستان از پروژه‌هایی است که به منظور توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان صورت پذیرفته است.

فرماندار دشتستان یادآور شد: بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی و برق‌رسانی به مسکن مهر، اجرای چهار طرح برق‌رسانی، ایستگاه 230 کیلوولت شبانکاره، 66 کیلوولت ارتباطی برازجان و 230 وحدتیه، اصلاح و بازسازی شبکه برق شهری شهرستان با اعتبار 110 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های شهرستان دشتستان در هفته دولت است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول