اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

راه‌اندازی 7 مدرسه تخصصی قرآنی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از راه‌اندازی 7 مدرسه تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

راه‌اندازی 7 مدرسه تخصصی قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است و اجرای طرح تحول بنیادین گامی ارزنده در این مسیر است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: به یاری خداوند منان و همکاری فرهنگیان شهرستان و مجموعه مدیریت در سال تحصیلی گذشته موفقیت‌هایی حاصل شده که امیدوار هستیم امسال نیز تداوم یابد.

اسکندری با بیان گزارشی از عملکرد این مدیریت در سال تحصیلی 91/90 تصریح کرد: جذب 300 میلیون ریال مشارکت اولیاء برای هوشمندسازی مدارس، هوشمندسازی تعداد 77 کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی، تجهیز شبکه کارگاه هوشمند مدرسه خدیجه کبری (س)، کسب 10 مقام برتر در مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور و کسب 74 مقام انفرادی و 3 مقام گروهی استانی در مسابقات فرهنگی و هنری از جمله موفقیت‌های اخیر است.

وی از راه‌اندازی هفت مدرسه تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس، راه‌اندازی 7 مدرسه تخصصی قرآنی در سطح شهرستان، تمهیدات شرکت 4 هزار و 600 نفر دانش‌آموز در مسابقات ورزشی پسران، تمهیدات شرکت 4 هزار و 200 نفر دانش‌آموز در مسابقات ورزشی دختران، کسب رتبه‌های اول – دوم مسابقات علمی تخصصی کارکنان، کسب عنوان سوم هشتمین المپیاد ورزشی در میان 17 شهرستان و منطقه استان در سال 91 و کسب عنوان سوم در المپیادهای سراسری از جمله دیگر موفقیت‌های این اداره است.

این مسئول گفت: تعامل با شرکت‌های مستقر در منطقه برای رفع مشکلات مدارس، تهیه و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس، جذب صددرصد اعتبارات اختصاص یافته، ایجاد اتوماسیون اداری و ارتباط با مدارس تابعه، احداث کلاس‌های درس در مدارس در راستای اجرای سند تحول بنیادین و سازماندهی سرویس‌های روستا مرکزی برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز اجرایی شده است.

اسکندری از تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری معادل 685 میلیون ریال محقق شده است.

وی یادآور شد: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول