اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

طرح هادی روستای سورک به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی طرح هادی روستای سورک در شهرستان کیار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح هادی روستای سورک به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رضا فروزنده بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی این روستا، با بیان اینکه  روستاها باید مولد شده  و شهرها از خدمات و تولیدات آنها بهره‌مند شوند، اظهار داشت: طرح هادی روستاها سبب تغییرات اساسی در معماری ساختمان‌های روستاها و مقاوم‌سازی آنها شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه راه‌های روستایی دولت عدالت‌محور نهم و دهم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است، افزود: خوشبختانه ما در هفته دولت شاهد به بار نشستن اقدامات دولت در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: با توجه به خدمات ارزشمندی که دولت به مناطق روستایی ارائه کرده است، تمایل مردم به زندگی در مناطق روستایی بیشتر شده و این امر از مهاجرت روستائیان به مناطق شهری جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دولت در راستای اجرای طرح‌های هادی روستایی با افزایش رضایت‌مندی مردم ساکن ابن نقاط همراه بوده است، خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده دولت در این زمینه مثبت ارزیابی شده و مردم نیز قدرشناسی خود را از این خدمات به اشکال مختلف ابراز داشته‌ و می‎دارند.

فروزنده به صرف بیش از دو میلیارد و 675 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستای سورک در شهرستان کیار اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح هادی زمینه اشتغال 25 نفر را در این روستا فراهم کرده است.

وی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح هادی این روستا از محل اعتبارات استانی، افزود: زیرسازی، آسفالت و سنگ فرش از جمله مراحل اجرایی طرح هادی روستای سورک در شهرستان کیار است.

طرح هادی روستای سورک از توابع شهرستان کیار بعدازظهر امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول