اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هفته دولت

6 طرح هادی روستایی در جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز هفته دولت، شش طرح هادی روستایی در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

6 طرح هادی روستایی در جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در سومین روز از هفته دولت، با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان جیرفت شش طرح هادی روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

محسن مسلمی‌نیا امروز در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای شریف‌آباد از توابع شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این طرح از محل اعتبارات ماده 180 با اعتبار 930 میلیون ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی این روستا طی مدت یک ماه به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این طرح 180 خانوار را در این روستا زیر پوشش قرار می‌دهد.

مسلمی‌نیا طول مسیر طرح هادی را 800 متر ذکر و تصریح کرد: در تکمیل این طرح جدول‌گذاری و ساخت فضای بازی کودکان نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شش طرح هادی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده که اکنون طرح هادی روستای شریف‌آباد به صورت نمادین افتتاح شده است.

مسلمی‌نیا عنوان کرد: طرح هادی روستاهای دره‌ای با 500 خانوار و 2 میلیارد ریال اعتبار، دردسک با 70 خانوار و 2 میلیارد ریال، ده‌شیخ با 50 خانوار و 2 میلیارد ریال و خالق‌آباد و اکبرآباد با 2 میلیارد ریال اعتبار برای بیش از 100 خانوار نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی اذعان کرد: طرح هادی روستاهای کهنوج‌سادات با اعتبار 200 میلیون تومان، اسفارج نهرکمان با 200 میلیون تومان، حسین‌آباد جدید با 79 میلیون تومان، گراغان با 79 میلیون تومان، سقدر با 200 میلیون تومان و باغ علی‌شیر ساردوئیه نیز با 79 میلیون تومان اعتبار در حال اجرا هستند که تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته‌اند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول