اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

بازسازی و تجهیز مساجد کنگان 40 میلیارد ریال نیاز دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: بازسازی و تجهیز مساجد کنگان 40 میلیارد ریال نیاز دارد.

بازسازی و تجهیز مساجد کنگان 40 میلیارد ریال نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی شامگاه یکشنبه در بازدید استاندار بوشهر از کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای آشنایی مردم با فعالیت‌ها و اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف کاری است.

وی افزود: در شهرستان کنگان شاهد تلاش خوب مسئولان برای ارائه خدمات‌رسانی بهینه به مردم هستیم که این روند باید تداوم یابد.

امام جمعه کنگان با تقدیر از توجه دولت به زیرساخت‌های دینی خاطر نشان کرد: توجه به زیرساخت‌های دینی و فرهنگی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برجسته دولت نهم و دهم است.

محمودی تصریح کرد: رویکرد دولت دهم در احداث زیرساخت‌های فرهنگی و دینی قابل تحسین است و این دولت در فرصت باقیمانده برای مرمت مساجد اهتمام ورزد.

این مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد در ترویج معنویت و تلطیف فضای جامعه بر ضرورت احیا، مرمت و بازسازی مساجد تاکید کرد.

امام جمعه کنگان بیان کرد: از استاندار بوشهر می‌خواهیم در این چند ماه باقیمانده از عمر دولت دهم توجه و رسیدگی جدی به مساجد استان در دستور کار جدی دولتمردان قرار گیرد.

محمودی گفت: برای بازسازی، مرمت و تجهیز مساجد کنگان حداقل به 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر همکاری کنند.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: دولت به مناطق محروم توجه خاصی داشته و این از ویژگی‌های مهم دولت نهم و دهم است.

تیمور یزدان‌شناس متذکر شد: امام جمعه کنگان در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای احیای ارزش‌ها داشته و امروز چهره شهرستان کنگان یک چهره ارزش‌مدار و دین‌محور است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول