اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی کرمان خبر داد

اعزام بانوان تکواندوکار کرمانی به مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی استان کرمان گفت: 3 نفر از بانوان تکواندو کار کرمانی به مسابقات کاپ آزاد جهانی در کشور کره جنوبی اعزام شدند.

اعزام بانوان تکواندوکار کرمانی به مسابقات جهانی

سلمان خواجه‌حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر اعزام سه نفر از بانوان تکواندو کار کرمانی به مسابقات کاپ آزاد جهانی در کشور کره جنوبی اظهار داشت: خانم‌ها نرگس فرخی، نجمه پورمیرزایی و نرگس شریفی از استان کرمان به این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات تکواندوی کاپ آزاد جهانی در گروه زنان از 10 شهریور ماه در بخش هان مادانگ پومسه آغاز و تکواندوکاران کشورمان در بخش تیمی این مسابقات با حریفانشان مبارزه می‌کنند.

خواجه‌حسنی با اشاره به اینکه تیم اعزامی با مشارکت هیئت تکواندوی باشگاه صنعت مس راهی این مسابقات شده است، گفت: امیدواریم بانوان کرمانی که با نام کشورمان در این مسابقات شرکت کرده‌اند بتوانند با موفقیت علاوه بر افتخارآفرینی برای کشورمان برای کرمانی‌ها نیز موجب غرور و سربلندی باشند.

وی از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ خردسالان تکواندوی استان در هفته جاری خبر داد و افزود: هشت تیم برای نخستین‌بار در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که هم‌اکنون تیم‌های جیرفت، شهرداری اختیارآباد و بم در جدول رده‌بندی این مسابقات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول