اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان خواستار شد

تشدید قوانین بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق سوخت در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان خواستار تشدید قوانین و مقررات بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق سوخت در مرزهای استان شد.

تشدید قوانین بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق سوخت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهنام نظری در پنجمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج اظهار داشت: تشدید نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق و خروج سوخت از طریق کامیون‌ها و اتوبوس‌ها در پایانه‌های مرزی استان ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: با توجه به اهتمام دولت خدمتگزار برای قطع کامل قاچاق سوخت از طریق مبادی خروجی و مرزی کشور، نظارت و بازرسی بر میزان سوخت باک‌های کامیون‌ها و اتوبوس‌ها در هنگام خروج از مرزهای استان ضروری است.

وی افزود: دستگاه‌های متولی از جمله گمرک و نیز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان باید با نصب تانکرهای سوخت نسبت به جمع‌آوری سوخت‌های مازاد وسایل نقلیه سنگین در هنگام خروج از مرزهای استان اقدام کنند.

نظری تشدید قوانین و مقررات بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق سوخت در مرزهای استان از طریق مراجع قضایی را عامل مهمی برای کاهش قاچاق سوخت برشمرد.

وی خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در داخل پایانه‌های مرزی استان شد و تصریح کرد: باید با اتخاذ قوانین و مقررات واحد و هماهنگ مانع از هرگونه سوء استفاده قاچاقچیان برای قاچاق سوخت در استان شد.

نظری اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شناخت مردم از پیامدهای ناگوار پدیده شوم قاچاق با همکاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی را ضروری دانست و گفت: باید با ترویج مباحث فرهنگی در این رابطه به نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا در جامعه اقدام کنیم.

وی در ادامه بر تسریع در تعمیر و نگهداری دیوارها و حصارهای امنیتی اطراف پایانه‌های مرزی و طول نوار مرزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و کالا و فعالیت قاچاقچیان در سطح استان تاکید کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در پایان گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی استان با آمادگی کامل همواره با شبکه‌های قاچاق کالا و سوخت مبارزه می‌کنند و در چند سال اخیر موفقیت‌های فراوانی را در کشف و انهدام باندهای قاچاق کالا و سوخت به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول