اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

دانش‌آموزان نیازمند باید کمترین تفاوت را با هم‌کلاسان خود احساس کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته آخر شهریور گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که یک دانش‌آموز نیازمند و کم‌بضاعت، کمترین تفاوت را با هم‌کلاسی‌های خود احساس کند.

دانش‌آموزان نیازمند باید کمترین تفاوت را با هم‌کلاسان خود احساس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمیته امداد هر ساله با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، جشنی را با هدف حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت برگزار می‌کند که همانند سایر برنامه‌ها نیازمند حمایت و همکاری خیرین و رسانه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید در وهله اول تلاش کنیم تا فرهنگ کمک و انفاق به‌ویژه از سنین پایین در جامعه جا بیفتد زیرا ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در مدارس سرمایه‌ بزرگی است.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌های امسال با دو سیاست ترویج و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و درآمدزایی به خصوص در مدارس خبر داد.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و کمیته امداد برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته آخر شهریور ماه باید از همین الان شروع شود و با توجه به رویکرد مدرسه‌محوری بعد از بازگشایی مدارس اقدامات لازم صورت گیرد.

فرهادی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها است، ابراز داشت: در سال جاری دو سیاست ترویج فرهنگ انفاق و درآمدزایی به خصوص در مدارس را در دستور کار قرار دادیم که زمینه کمک به دانش‌آموزان تحت حمایت و دیگر دانش‌آموزان نیازمند را فراهم کنیم.

* دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای تهیه لباس و لوازم مدرسه حمایت می‌شوند

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های کمیته امداد به دنبال درآمدزایی بعد از ترویج فرهنگ انفاق هستیم، گفت: در اجرای برنامه‌های انفاق کمیته امداد به دنبال نهادینه کردن و ترویج فرهنگ این سنت حسنه در بین مردم هستیم که اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خود بهترین راه درآمدزایی مستمر است و همه ما باید با تلاش و کوشش این بستر را فراهم کنیم.

فرهادی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات موجود در کمیته امداد، وجوهی را در اختیار کمیته امداد شهرستان‌ها قرار می‌دهیم تا نسبت به تهیه پوشاک مدارس و فراهم آوردن تسهیلات و امکانات برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خیرین و همه انسان‌های نیکوکار خواست تا در این جشن و همزمان با بازگشایی مدارس این نهاد را کمک کنند تا به گونه‌ای عمل کند که یک محصل نیازمند کمترین تفاوت را با هم‌کلاسان خود در مدرسه احساس کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول