اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود

جذب ماهانه بیش از یک میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در قم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان کمک و مشارکت مردم در پنج ماهه نخست سال جاری ماهانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

جذب ماهانه بیش از یک میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در قم

افشین پایانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در استان قم گفت:‌ استان قم در جذب مشارکت‌های مردمی در شاخصه‌های کمی، کیفی و محیط کاری سال گذشته رتبه نخست کشوری را بدست آورده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان قم دارای یک شهرستان بوده و حال و هوای مذهبی دارد، توانسته است در مناسبت‌های مختلف در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی از دیگر استان‌ها نیز سبقت بگیرد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در سال گذشته نیز میزان کمک‌های مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهانه مبلغ یک میلیارد تومان بوده که در سال جاری این میزان کمک افزایش خوبی داشته است.

پایانی‌فر تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری مردم استان قم ماهانه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش‌‌های مختلف به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط 120 صندوق صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) در معابر، اماکن،‌ منازل و ادارات جمع‌آوری می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم یادآور شد: شاخص اهدای کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور رفع نیاز محرومین، کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی و آموزشی، کمک هزینه خرید مسکن و تعمیرات مددجویان زیر پوشش این کمیته می‌شود.

پایانی‌فر با بیان اینکه در سال گذشته با میزان کمک‌های سفر رهبری و ریاست جمهوری گام‌های خوبی در زمینه مسکن مددجویان برداشته شده است گفت: سال گذشته با توجه به کمک‌های دریافتی زمینه خانه‌دار شدن بیش از هزار خانوار در استان قم فراهم شده است.

وی اظهار کرد: همچنین طی سه سال گذشته سالانه زمینه تهیه کمک هزینه ازدواج برای دو هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شده است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در استان قم گفت: مردم استان قم با مشارکت در طرح‌های بزرگ حمایتی از جمله طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان،‌ طرح شفا و محسنین، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها و ... گام‌های خوبی در راستای کمک به نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برداشته است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول