اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بنای تعامل با استاندار جدید اردبیل را داریم

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از روز اول حضور اکبر نیکزاد در استان بنای تعامل و همکاری را داریم و امیدواریم در دوران تصدی او نابسامانی‌ها پایان یابد.

بنای تعامل با استاندار جدید اردبیل را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل در غرفه اصحاب رسانه اظهار داشت: در بحث جابجایی استاندار بیشتر منافع و مصالح استان مد نظر است و بنده در نامه‌ای که برای رئیس جمهور نوشتم به صراحت قید کردم نباید در انتخاب مسئولان و مدیران از دریچه سیاسی نگاه کرد.

وی بیان داشت: اقدام برای تغییر استاندار و مدیران ارشد استان تنها با انگیزه سیاسی انجام نمی‌شود بلکه اولی‌تر از آن انگیزه مردمی مد نظر است و بر اساس مصالح و منافع عموم مردم تصمیم‌گیری‌ها باید صورت گیرد.

نماینده مردم اردبیل افزود: معتقدم حق مسلم مردم ماست که از مدیران توانمند به خصوص استاندار توانمند‌تر برخوردار شویم که بر همین اساس رایزنی‌هایی برای جابجایی استاندار انجام شده بود تا اسباب رشد و شکوفایی استان در راستای مطالبات و حقوق ملت و همچنین کسب منافع عمومی ایجاد شود.

وی بدون اشاره به گزینه‌های مطرح شده برای استانداری اردبیل، گفت: گزینه دولت اکبر نیکزاد است که ما بنای همکاری داریم و بیان این مطلب نیز مهم است که مردم بدانند اگر بنا باشد گزینشی صورت گیرد گزینه نمایندگان در این گزینش لحاظ نشده است.

افضلی‌فرد ادامه داد: ما سعی می‌کنیم با استاندار جدید همکاری کامل و تعامل همه جانبه داشته باشیم چون این کار منجر به هم‌افزایی شده و سبب می‌شود استان در مسیر عمران و آبادانی بیشتر گام بردارد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با رد لفظ مخالف، بیان کرد: ما از بین خوب و عالی باید عالیترین گزینه را به کار ببریم و میان خوب و خوبتر نیز از خوبتر استفاده کنیم و اگر گزینه‌ای نیز از طرف نمایندگان مطرح بوده بر این سیاق و سبک بوده است.

وی با اذعان به این مطلب که نمایندگان خود گزینه‌هایی برای استانداری اردبیل معرفی کرده بودند که هیئت دولت باید انتظارات را در این زمینه برآورده می‌کرد، افزود: ما معتقدیم تعامل میان قوه مقننه و مجریه بیشتر مد نظر است ولی در هر صورت اگر چه گزینه مورد نظر نمایندگان انتخاب نشده اما سعی خواهیم کرد با استاندار جدید در حفظ منابع و مصالح استان و عموم مردم خارج از سلایق سیاسی و حزبی همکاری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افضلی‌فرد در پایان سخنان خود از استاندار جدید اردبیل خواست فعال کردن طرح‌های تعطیل شده و نیمه تعطیل را در اولویت قرار دهد تا استان بیش از این از بی‌تدبیری‌ها متضرر نشود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول