اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

برخی‌ها تعامل شهرداری و استانداری را بر نمی‌تابند

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با اشاره به اهمیت همدلی و انسجام در بین مسئولان گفت: برخی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌خواهند شهرداری یاسوج و استانداری با هم تعامل و همفکری داشته باشند.

برخی‌ها تعامل شهرداری و استانداری را بر نمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصوری که در میان برخی افراد جامعه وجود دارد که سهم یاسوج از کمک‌های دولت و استانداری‌ها بیشتر است، اشتباه است و واقعیت چیز دیگری است.

شهردار یاسوج گفت: افرادی که فکر می‌کنند شهر یاسوج درصد اعتبارات بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد، یا از آمار اعتبارات تخصیص یافته به سایر شهرها اطلاعی ندارند یا اینکه این اعتبارات را به صورت عددی مقایسه می‌کنند.

وی، شاخص جمعیتی را در توزیع اعتبارات مهم دانست و ابراز داشت: شهر یاسوج افزون بر 200 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که برخی شهرهای این استان کمتر از 3 هزار نفر جمعیت دارند.

نگین‌تاجی یادآور شد: استاندار به شهری مانند پاتاوه با 3 هزار نفر جمعیت، 600 میلیون تومان داده و به شهری مانند یاسوج با 200 هزار نفر جمعیت 4 تا 5 میلیارد تومان داده است که حتی اگر بخواهیم به تناسب جمعیت حساب کنیم سهم شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از شهرهای گردشگرپذیر ایران از سایرین کمتر است.

 

برخی‌ها نمی‌خواهند شهرداری و استانداری با هم خوب باشند

شهردار پایتخت طبیعت ایران تاکید کرد: همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد عده‌ای تلاش می‌کنند که رابطه شهرداری‌ها با استانداری به هم نزدیک نشود و در تقابل همدیگر باشند که متاسفانه این موضوع به معنی رکورد و در جا زدن در شهر و مسائل مربوط به شهرسازی است.

این مسئول امور شهری با اشاره به اهمیت تعامل میان این دو نهاد تاثیرگذار بیان کرد: در همه پروژه‌هایی که در شهر یاسوج اجرا شده است، استاندار این استان یا کمک فکری کرده است و یا هم اعتبارات عمرانی به آن اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تجارب آقای نیکزاد در شهرداری یک شهر بزرگ مانند اردبیل کمک کرده است تا پروژه‌های شهرداری شتاب بیشتری بگیرند و این مجموعه همواره از همراهی‌ها و ایده‌های استاندار بهره گیرد.

نگین‌تاجی به عنوان مثال به اجرای پروژه نمایشگاه دائمی این شهر اشاره و تصریح کرد: اگر چه استانداری در این پروژه کمک ریالی نکرده است ولی پشتیبانی کرده و به ما مشاوره فکری داده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول