اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دولت فرهنگ‌ساز خدمتگزاری بی‌منت به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دولت نهم و دهم فرهنگ‌ساز خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.

دولت فرهنگ‌ساز خدمتگزاری بی‌منت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: دولت با ارائه خدمات مطلوب به مردم در بخش‌های مختلف موجب شده تا به عنوان دولت کار و تلاش نامگذاری شده و فرهنگ‌سازی خدمت بی‌منت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم با ارتباط تنگاتنگ با مردم خدمات ارزشمندی را به جامعه عرضه کرده است، افزود: از شاخص‌های مهم این دولت ارائه خدمات مطلوب در بخش‌های مختلف است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت‌های بعدی چه بخواهند و چه نخواهند باید رویه دولت نهم و دهم را در پیش بگیرند، افزود: مردم خواستار خدمت بی‌منت هستند.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم کمترین تزلزل را در هفت سال گذشته در عرصه‌های مختلف بین‌المللی داشته است، افزود: رویه دولت خدمتگزار از سوی مردم مورد تایید است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه جنگ و دعوا، منازعات سیاسی، اتلاف وقت، حق‌کشی و رانت‌خواری امروز در کشور جایی ندارد، افزود: یکی از عوامل رضایتمندی مردم از دولت نهم و دهم برخورد با منازعات سیاسی و مفاسد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محور مقایسه عملکرد دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف 27 سال گذشته است، افزود:‌ در اوایل فعالیت دولت، فعالیت‌های دولت با 16 سال گذشته مقایسه می‌شد که در حال حاضر این فعالیت‌ها با 27 سال گذشته برابری می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی شاخص‌های آماری عملکرد دولت نهم و دهم دو برابر عملکرد 27 سال گذشته است، افزود: در برخی شاخص‌ها نیز این آمار به 10 تا 15 برابر 27 سال گذشته می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دولت نهم، فعالیت‌های این دولت مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است، یادآور شد: در حال حاضر نیز این فعالیت‌ها مورد تایید قرار گرفته و مدال کار و تلاش از سوی مقام معظم رهبری بر سینه دولت نهم و دهم جای گرفته و همچنان می‌درخشد.

رئوفی‌نژاد یادآور شد: مشخصه ذاتی، مدیریتی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر بر تارک مدیریت دولت و دستگاه‌های اجرایی کشور می‌درخشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول