اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

رجایی و باهنر به واقع الگوی کامل خدمت‌رسانی به مردم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: شهید رجایی و شهید باهنر به واقع الگوی کامل خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رجایی و باهنر به واقع الگوی کامل خدمت‌رسانی به مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر با بیان اینکه هفته دولت تجدید خاطره با دو اسوه خدمت و تقوی است، گفت: دولت‌مردان با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر و الگو قرار دادن این دو بزرگوار، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی افزود: این دو شهید والامقام از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و اسلام بودند و خدمات ارزنده‌ای به انقلاب کردند و سرانجام در سنگر خدمت و کار به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه پلدختر گفت: در هفته دولت باید سعی شود، کار‌آمدی نظام و دولت خدمتگزار را برای همگان تبیین کنیم، تا باور و اعتماد مردم ارتقا و اعتلا یابد، زیرا دشمن با تبلیغات سوء و سیاه‌نمایی از خدمات و عملکرد نظام به دنبال سلب اعتماد مردم از حکومت است.

لروند، هفته دولت را فرصتی برای همکاری متقابل دولت و مردم و تدوین ‌کننده راه خدمتگزاری به آنان دانست و تصریح کرد: انعکاس خدمات دولت سبب دل‌گرمی مردم می‌شود و بیان این دستاوردها جلوی توطئه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم را می‌گیرد.

وی افزود: شهید رجایی و شهید باهنر به واقع الگوی کامل خدمت‌رسانی به مردم هستند، چرا که آنها جان خویش را نیز در راستای خدمت به مردم و کشور نثار کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول