اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان خبر داد

راه‌اندازی سه مرکز آموزش عالی توسط دولت نهم و دهم در دلفان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان از راه‌اندازی سه مرکز آموزش عالی در طول خدمت دولت نهم و دهم در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سه مرکز آموزش عالی توسط دولت نهم و دهم در دلفان

رضا دریکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به راه‌اندازی سه مرکز آموزش عالی در دلفان گفت: این مراکز شامل شاخه شمالی دانشگاه ملی لرستان در این شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش علمی کاربردی بوده که با تلاش دولت خدمتگزار ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار دانشجو در 43 رشته در این مراکز در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: این تعداد دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مراکز در حال تحصیل هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان همچنین به ساخت ساختمان آموزشی دانشگاه پیام ‌نور این شهرستان در طول دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: بیش از 13 میلیارد ریال برای ساخت این طرح هزینه شده است.

دریکوند با اشاره به اینکه این ساختمان در سه طبقه و با 2 هزار و 200 متر‌مربع مساحت احداث شده است، گفت: با بهره‌برداری از آن مشکل فضای آموزشی و اداری این دانشگاه رفع شده است.

سرپرست فرمانداری دلفان عزم دولت را در توسعه و تجهیز فضاهای آموزش عالی بسیار جدی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تنها دانشگاه پیام‌نور این شهرستان دارای فضای ملکی می‌باشد و مابقی به صورت اجاره‌ای فعالیت دارد که با پی‌گیری‌ها و مذاکراتی که صورت گرفته است، در آینده نزدیک نسبت به ساخت فضای فیزیکی این مراکز نیز اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از دولت نهم تنها یک مرکز آموزش عالی پیام‌‌نور با تعداد رشته اندک در این شهرستان فعالیت داشته، گفت: خوشبختانه فضای این شهرستان برای دانشجویان بومی فراهم شده است و دیگر مجبور نیستند با پرداخت هزینه‌های اضافی جهت تحصیل به سایر شهرستان‌ها بروند.

دریکوند اظهار داشت: دولت علاوه بر بحث آموزش عالی خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و ... در این شهرستان انجام داده است که ما باید قدردان این خدمات باشیم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول