اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش پاکدشت صورت گرفت

ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان مراکز آموزش عالی

خبرگزاری فارس: پایگاه انتخاب رشته رازی به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مراکز آموزش عالی، خدمات ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان مراکز آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پایگاه انتخاب رشته رازی به همت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مراکز آموزش عالی، خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با عنوان این مطلب گفت: آزمون سراسری که با هدف شناسایی دانش‌آموزان یا داوطلبان ورود به آموزش عالی برگزار می‌شود دارای دو مرحله کلیدی جلسه آزمون و انتخاب رشته است و از نظر هیجانی بین این دو مقوله تفاوت چندان زیادی وجود ندارد.

محمدرضا جوادی خاطرنشان کرد: جلسه آزمون، مرحله بعدی یعنی انتخاب رشته را رقم زده و داوطلبان در طول سال‌ها تحصیل با انتخاب رشته جهت اصلی خود را پیدا می‌کنند. 

وی در ادامه افزود: به همین منظور امسال هم در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در راستای کمک به دانش‌آموزان مجاز به انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی پایگاه انتخاب رشته با حضور مشاوران زبده و جدیدترین نرم‌افزارهای رایانه‌ای از تاریخ دهم مرداد ماه به مدت 15 روز از ساعت هشت صبح تا 20 بعد از ظهر در محل مرکز مشاوره رازی واقع در خیابان شهید مطهری جنب فروشگاه فرهنگیان آماده است تا با هدف ارائه اطلاعات قابل اعتماد در ارتباط با چگونگی انتخاب رشته به این عزیزان کمک کند.

جوادی همچنین تصریح کرد: در این پایگاه همه روزه یک جلسه مشاوره گروهی ویژه مراجعه‌کنندگان برگزار می‌شود و سپس دانش‌آموزان بر حسب رشته‌های تحصیلی خود گروه‌بندی شده و در جریان مشاوره تخصصی قرار می‌گیرند و در نهایت برای ثبت اقدام می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه با مشاوره می‌توانند در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه درست‌ترین تصمیم را در انتخاب رشته اتخاذ کنند.

گفتنی است پیش‌بینی می‌شود حدود هزار و 500 داوطلب از داوطلبان این شهرستان که حائز شرایط انتخاب رشته هستند طی این دوره به این پایگاه مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول