اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خبر داد

حضور 300 هزار نفری در فعالیت‌های اوقات فراغت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: تابستان امسال 300 هزار نفر در فعالیت‌های اوقات فراغت کمیته امداد شرکت کردند.

حضور 300 هزار نفری در فعالیت‌های اوقات فراغت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان اکبر میرشکار پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان اظهار کرد: رسالت مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در چشم‌انداز ترسیم شده برنامه پنجم رسیدگی به امور فرهنگی و آموزشی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان است که در همین راستا در سال دوم اجرای برنامه پنجم با دارا بودن بیش از 200 مرکز فرهنگی در سراسر کشور، 105 کانون فرهنگی دائمی و 100 مرکز شبانه‌روزی توانسته‌ایم عملکرد خوبی را در کارنامه درخشان امسال خود داشته باشیم.

وی افزود: امسال نزدیک به 300 هزار نفر در طول تابستان در فعالیت‌های اوقات فراغت شرکت کردند و کمیته امداد امام خمینی(ره) نخستین دستگاهی بود که فعالیت‌های اوقات فراغت را از اول تیرماه آغاز کرد و آخرین دستگاهی است که این برنامه‌ها را در 31 شهریور به اتمام می‌رساند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: امسال ابتکارات خوبی در برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی انجام شد و توانستیم با بهره‌گیری از ابزارهای منحصر به فرد برنامه‌های خانواده‌‌محور را برگزار و اردوهای خانوادگی را در 10 اردوگاه کشور به منظور پذیرایی از خانواده‌ها و شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با نیازهای موجود فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امسال برنامه‌های مطلوبی در راستای ایجاد نشاط در جوانان و نوجوانان به منظور افزایش معنویت دینی انجام شده که محورهای مهم و اساسی آن را می‌توان در کتب چاپ شده در راستای افزایش شناخت دانش‌آموزان نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری که در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته مشاهده کرد.

میرشکار ادامه داد: امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور 600 هزار دانش‌آموز و 110 هزار دانشجو را زیر پوشش خود دارد و به خود می‌بالد که در دامن خود جوانانی را تربیت می‌کند که در آینده بهترین سمت‌های مدیریتی را کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز یک هزار و 400 نفر از جوانان برومند خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای استعدادهای ویژه بوده و عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در پایان سخنانش خطاب به دانش‌آموزان خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به اقامه نماز، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: امروز استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب به دنبال این است که جوانان کشور را به انحراف بکشد و ما باید در مقابل این هجمه‌ها پایدار باشیم و از صیانت و دیانت خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول