اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در پاکدشت

خبرگزاری فارس: سارق سابقه‌داری که اقدام به سرقت 10 دستگاه خودرو در شهرستان پاکدشت کرده بود با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، سرهنگ احمد نیک‌جو در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه خودرو در سطح شهرستان پاکدشت، ماموران انتظامی کلانتری‌ها و گروهی مجرب از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مامور رسیدگی به موضوع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: با بررسی و تحقیقات انجام شده و افزایش گشت‌های محسوس و غیر محسوس در نقاط آلوده و جرم‌خیز و ساعات افزایش جرم، ماموران کلانتری 11 مرکزی به فردی که به طرز مشکوکی در اطراف خودروهای پارک شده پرسه می‌زد، مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها با تناقض‌گویی سعی در گمراهی ماموران داشت ولی پس از بررسی اسناد و مدارک کشف شده سارق ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت 10 دستگاه خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

نیک‌جو تصریح کرد: با شناسایی سارق، مالباختگان نیز شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مراجع قضایی راهی زندان شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول