اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:

دستگیری سارقان سیم و کابل در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارقان سیم و کابل در دشتستان خبر داد.

دستگیری سارقان سیم و کابل در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم از تمام امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب و بهینه استفاده می‌کند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در این شهرستان با تلاش همه‌جانبه مسئولان و متولیان امور شاهد امنیت خوبی هستیم که انتظار داریم این روند بهبود یابد.

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارقان سیم و کابل در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش مامورین پلیس آگاهی دشتستان، عامل سرقت سیم و کابل برق دستگیر شد.

 محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مامورین پاسگاه بوشکان در حین گشت‌زنی در محور بوشکان به فراشبند به یک دستگاه خودرو پژو 405 یشمی رنگ مظنون شدند.

وی افزود: سرنشینان خودرو بدون توجه به هشدار و ایست مامورین از محل متواری و با پیگیری و تعقیب مامورین عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل فرار کردند که با بررسی به عمل آمده از خودرو حدود 100 کیلوگرم سیم برق کشف و ضبط شد و خودرو و محتویات آن برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دشتستان انتقال داده شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: مامورین پلیس آگاهی با بررسی دقیق و همه‌جانبه خودرو و مدارک موجود یکی از سارقین سیم کابل برق به نام «ف ـ ی» 32 ساله اهل و ساکن شهرستان کازرون را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

محمودزاده بیان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت سیم و کابل برق اعتراف و حسب قرار صادره از سوی مقام محترم قضایی روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول