اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

برگزاری جشنواره تئاتر امیدهای جوان در کردکوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره تئاتر امیدهای جوان در شهرستان کردکوی خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر امیدهای جوان در کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: با توجه به سیاست توزیع فرهنگ‎ها تلاش شده بسیاری از برنامه‎ها را واگذار کنیم بر همین اساس این جشنواره به میزبانی شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

وی از دیگر برنامه‎های حوزه فرهنگ را برگزاری ویژه برنامه‎های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در این ایام تلاش شده تا کارهای فاخر ملی را به مدت چهار روز در گلستان به نمایش بگذاریم.

منتظری برگزاری ویژه برنامه دفاع مقدس را از دیگر اقدامات این حوزه دانست و افزود: با حضور اساتید باتجربه و مجرب ویژه برنامه‎های مدیحه‎سرایی و موسیقی را در دستور کار قرار داده‎ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کشور به میزبانی گلستان را از دیگر رخدادهایی برشمرد که در استان محقق می‎شود و بیان داشت: این جشنواره فرصت‎های فرهنگی و هنری را برای استان به همراه خواهد داشت که میزبانی آن برگ برنده‎ای برای گلستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنوارهای بین‌المللی و ملی با اعتبارات استانی برگزار نمی‎شوند افزود: ما امسال حداقل 12 جشنواره ملی و بین‎المللی داریم که سقف کمک‎های ما به این جشنواره‎ها از 30 میلیون تومان تجاوز نخواهد کرد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول