اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد

28و 29 شهریور زمان قطعی برپایی جشنواره «کبوتر حرم» است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: 28و 29 شهریور ماه، استان سمنان میزبان جشنواره ملی داستان‏های رضوی با عنوان «کبوتر حرم» است.

28و 29 شهریور زمان قطعی برپایی جشنواره «کبوتر حرم» است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرهوشنگ باهنر ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی ( کبوترحرم) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که با حضور کارشناسان فرهنگی این اداره کل تشکیل شد، افزود: مقرر شده است تا از ظرفیت انجمن اهل قلم استان سمنان در این جشنواره استفاده شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: همچنین پیرامون اطلاع‏رسانی مناسب و تبلیغات محیطی برای جشنواره بحث و تبادل نظر شده است.

باهنر گفت: هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی (کبوترحرم) از سری برنامه‏های دهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) بوده که 28 و 29 شهریور ماه برگزار می‏شود.

وی یادآور شد: علاقه‏مندان می‏توانند تا دهم شهریور آثار خویش را از طریق پایگاه www.kabotare haram.com یا نمارایانه semnan.ershad@gmail.com به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‏های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‏تر این آثار، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی جشنواره مرتبط با فرهنگ رضوی و نیز کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار و به وجود آوردن جریان ادبی در کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

باهنر افزود: هیئت داوران مطابق بند 18 و 19 مصوبه شورای سیاست‏گذاری جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) توسط دبیرخانه جشنواره در استان انتخاب و پس از تأیید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته می‏شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو مرحله به صورت کدگذاری و داوری می‏شود که در مرحله اول همه آثار بررسی شده و آثاری که اصول ابتدایی داستان‏نویسی را رعایت کرده باشند، برای انتخاب آثار برگزیده به مرحله دوم راه می‏یابند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول