اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار دانش‌آموزان قرآنی با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین

خبرگزاری فارس: تعدادی از دانش‌آموزان قرآنی با حضور در بیت نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار دانش‌آموزان قرآنی با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تعدادی از دانش‌آموزان قرآنی (مجموعه قرآنی ولدان) با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی طی این دیدار به اهمیت قرآن‌آموزی اشاره کرد و گفت: قرآن نور است، باید در راستای یادگیری قرآن، فهم آن و در نهایت عمل به آموزه‌های قرآن گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: به والدین خود احترام بگذارید، تحصیل را مهم بدانید، این‌ها از فضایل اخلاقی است، سرمایه شما عزیزان عمر است، مبادا این سرمایه را به راحتی از دست دهید.

امام جمعه ورامین اظهار داشت: مواردی که بیان می‌کنم در ذهن خود داشته باشید زمانی بزرگ می‌شوید و بنده در قید حیات نیستم و خوب است مطالب را به خاطر آورید، آن‌وقت چند ده سال از سرمایه عمر رفته است.

گفتنی است، در حاشیه این دیدار اتفاق زیبا و شیرینی رخ داد یکی از دانش‌آموختگان قرآنی که متولد مکزیکوسیتی است مطالبی را به زبان و لهجه مکزیکی محضر آیت‌الله محمودی بیان کرد که مورد توجه ایشان قرار گرفت.

بدین مفهوم که: "از اینکه به دیدار شما آمدیم بسیار خوشحال هستیم و از شما درخواست می‌کنیم که حتما برای ما دعا بفرمایید و ما هم دعا می‌کنیم که همیشه شما را در نماز جمعه‌ها ببینیم."

آیت‌الله محمودی لبخندی بر لبانش جاری شد و دستی بر سر این کودک قرآنی کشیده و گفت: برایتان دعا می‌کنم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول