اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی روند امدادرسانی

احمدی‌نژاد با اهالی روستای زلزله‌زده زغن‌آباد ورزقان دیدار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور با حضور در چادرهای اسکان موقت روستاییان زلزله‌زده زغن‌آباد ورزقان از نزدیک با مردم به گفت‌وگو نشست و ضمن ابراز همدردی با آنها در جریان چگونگی روند امدادرسانی قرار گرفت.

احمدی‌نژاد با اهالی روستای زلزله‌زده زغن‌آباد ورزقان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (جمعه) به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی و بررسی روند امدادرسانی در این استان بدون اعلام قبلی وارد این استان شد.

احمدی‌نژاد امروز در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی که به منظور دیدار با مردم مناطق زلزله‌زده این استان و پیگیری روند کمک‌رسانی و ارائه خدمات انجام شده است در میان استقبال گرم و صمیمی اهالی روستای زغن‌آباد ورزقان وارد این روستا شد و همراه با مردم از مناطق زلزله‌زده در این روستا بازدید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با حضور در چادرهای اسکان موقت روستاییان زلزله‌زده از نزدیک با مردم به گفت‌وگو نشست و ضمن ابراز همدردی با آنها در جریان چگونگی روند امدادرسانی قرار گرفت.

وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و رئیس سازمان هلال‌احمر در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

گزارش فارس حاکی است، سفر رئیس‌جمهور به منطقه زلزله‌زده به صورت سرزده انجام شد به طوری که امروز  خبرنگاران تبریز خود را برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در مناطق زلزله‌زده آماده کرده بودند، رئیس‌جمهور با هواپیما وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و با هلی‌کوپتر به مناطق زلزله‌زده رفت.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول