اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

نظام اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمنان به خاطر کینه در عرصه اقتصادی ما را تحریم کرده‌اند‌ و به جنگ اقتصادی روی آوردند که در این جنگ هم این نظام برنده است و دشمنان را مأیوس می‌کند.

نظام اسلامی در جنگ اقتصادی دشمنان را مأیوس می‌کند

محمد‌رضا پورابراهیمی روز گذشته در حاشیه بازدید از روستاهای بخش ماهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: خواست و مشکلات مردم باید به جد پیگیری شود و این پیگیری‌ها به واسطه حضور مسئولان در منطقه مثمرثمر است.

وی بیان داشت: در این مسیر مسئولان‌ با اشکالاتی مواجه هستند که با تدبیر و دلسوزی بیشتر و همت و توان مضاعف مشکلاتی را رفع کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمایندگان آمادگی داریم که مسئولان شهرستان کار و تکلیفی بر عهده ما بگذارند و انجام دهیم، افزود: مهم‌ترین ویژگی‌ نظام جمهوری اسلامی این است که وابسته به توده‌ها و مردم است.

وی ابراز داشت: در این دوره از مجلس افراد متخصص بیشتر در مجلس حضور دارند و‌ همدلی و همفکری خوبی در بین نمایندگان استان کرمان حاکم است که این می‌تواند در پیشرفت استان و رفع مشکلات کلان استان مؤثر باشد.

پورابراهیمی از برنامه‌ریزی در دیدارهای مردمی خود با محمد‌مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی‌ در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به مشغله کاری ما با رئیس کمیسیون آموزش مجلس سعی می‌کنیم، برنامه‌هایمان را طوری تنظیم کنیم که در دیدارهای مردمی همراه هم باشیم. 

وی گفت: از همه مردم می‌خواهم در اتاق‌های فکر که در بحث‌های مختلف تشکیل شده، شرکت کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون همیاری و همفکری اقشار مردم با مسئولان مشکلات رفع نمی‌شود.

وی اذعان داشت: ملت مانشان داده است که نه تنها سپاسگزار، بلکه قدر‌دان هم هستند، لذا از حاکمیت و نظام‌ اگر قدردانی می‌شود در اصل تشکر از مردم است.

پورابراهیمی تصریح کرد: طی مسیر این نظام ریزش‌هایی همیشه بوده است، اما در کنار آنها نیز رویش‌ها بیشتر بوده و این هم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نتیجه ایستادگی در مقابل مواضع دشمنان در هر زمان را راحتی بعد از آن برشمردند و گفت: ما در جنگ تحمیلی اگر مقاومت کردیم و به راحتی رسیدیم در کنارش شهیدان زیادی و خرابی‌هایی هم داشته‌ایم.

 

پور‌ابراهیمی افزود: امروز هم دشمنان به خاطر خصومت و کینه در عرصه اقتصادی ما را تحریم کرده‌اند‌ و به جنگ اقتصادی روی آوردند که ان‌شاءالله در این جنگ هم این نظام برنده است و دشمنان را مأیوس می‌کند. 

وی با اشاره به لایروبی قنات روستا‌ی قناتغستان، تیغ‌زنی جاده بین مزارع روستای لنگر، رفع مشکلات دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان روستای عرب‌آباد و سکنج، گاز‌رسانی به روستاهای عرب‌آباد و سکنج که در مسیر خط انتقال گاز به بم هستند را خواستار و در مورد اشتغال جوانان گفت: در استان یک برنامه‌ جامع برای توسعه کارخانجات و واحدهای صنعتی ‌در نظر گرفته شده است و با توجه به خلاقیت خود جوانان که بتوانند خودشان کار‌آفرین باشند، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول