اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزش ریالی 7 میلیارد ریال صورت گرفت

ارسال دومین محموله کمک‌های خوزستانی‌ها به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی خوزستان به ارزش ریالی 7 میلیارد ریال پیش از ظهر امروز به آذربایجان شرقی ارسال شد.

ارسال دومین محموله کمک‌های خوزستانی‌ها به زلزله‌زدگان

علی عسگر ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امروز دومین محموله کمک‌های مردمی خوزستان برای کمک به زلزله‌زدگان به آذربایجان شرقی ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل کمک‌های مردمی غیر نقدی از جمله خوراک،‌ پوشاک و مصالح ساختمانی به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال و کمک‌ها نقدی به ارزش یک میلیارد ریال است.

ظاهری بیان کرد: سیمان، میل گرد و سایر مصالح ساختمانی و تغذیه و پوشاک از جمله کمک‌های ارسالی مردم خوزستان برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد:‌ حدود دو هفته گذشته نیز تریلرهای حامل اقلام امدادی وکالاهای ضروری و مورد نیاز هموطنان آسیب دیده و یک گروه 40 نفره در قالب تیم تخصصی با پشتیبانی تجهیزات کامل مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت صنایع و دستگاه‌های دولتی استان برای حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

ظاهری با اشاره به مشارکت صنایع استان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان، خاطرنشان کرد: گروه ملی با ارسال دو تریلر میلگرد، شرکت فولاد خوزستان با ارسال یک تریلر میلگرد و یک تریلر سیمان، کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان با ارسال دو تریلر سیمان و کارخانه آرد مسجدسلیمان نیز با اهدا کمک نقدی در حمایت از زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول