اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صادرات چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 200 میلیون ریالی کارمندان بانک صادرات چهارمحال و بختیاری به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک صادرات چهارمحال و بختیاری گفت: کارمندان بانک صادرات این استان با اختصاص یک روز از حقوق خود به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی، 200 میلیون ریال به این زلزله‌زدگان کمک کردند.

کمک 200 میلیون ریالی کارمندان بانک صادرات چهارمحال و بختیاری به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور نقیبی ظهر امروز در همایش جایگاه مسئولان در احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین فریضه‌های دینی است که باید به نحو جدی مورد توجه افراد قرار گیرد.

وی افزود: بر همین اساس با اجرای برنامه‌های ارزشی از جمله نصب بنر نوشته، آموزش قرآن و احکام و برپایی جلسات آموزشی در شعب بانک صادرات استان در نهادینه کردن این فریضه مهم اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته‌ایم.

نقیبی همچنین از کمک کارمندان شعب بانک صادرات این استان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کارمندان شعب بانک صادرات این استان حقوق یک روز خود را معادل 200 میلیون ریال به زلزله‌زدگان اهدا کردند.

مدیرعامل بانک صادرات چهارمحال و بختیاری در ادامه تامین حقوق شهروندان را از مهم‌ترین معروف‌های جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های بانک صادرات تامین حقوق شهروندان و خدمات‌رسانی بهینه و خوب به آنهاست.

نقیبی تصریح کرد: اشتغال‌زایی و رونق بخش تولید از دیگر اموری است که بانک صادرات در تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی تعداد واحدهای بانک صادرات این استان را 84 واحد برشمرد و گفت: 673 کارمند در این تعداد واحد بانکی در حال ارائه خدمات به مردم این استان هستند.

نقیبی با بیان اینکه ارائه تسهیلات قرض‎الحسنه در اولویت‌های برنامه‌های بانک صادرات است، افزود: در همین راستا تسهیلات بسیاری در زمینه‌های وام ازدواج، درمان، مشاغل خانگی، صندوق مهر رضا (ع) و در بخش‌های کشاورزی، صنعت و ساختمان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول