اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

انتخاب استاندار بومی به منزله تحقق آرزوهای مردم اردبیل است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت انتصاب اکبر نیکزاد به سمت استانداری اردبیل این انتصاب را تحقق آرزوهای مردم استان اعلام کرد.

انتخاب استاندار بومی به منزله تحقق آرزوهای مردم اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از سایت رسمی منصور حقیقت‌پور، در این پیام آمده است: با تصویب دولت دهم این بار نیز وظیفه مهم و خطیر خدمت به مردم قهرمان و ولایت‌مدار استان اردبیل به یکی دیگر از فرزندان سزاوار و لایق اردبیل مقدس سپرده  شد.

نماینده مردم اردبیل در این پیام آورده است: استان اردبیل برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی نیاز به تلاش بی‌وقفه و خدمت بی‌منت شبانه‌روزی را طلب می‌کند و حضور نیرویی جوان، کارآمد و آگاه به مسائل، مشکلات و نقاط مثبت و منفی استان با بکارگیری نیروهایی متعهد و متخصص و امتحان پس داده می‌تواند تحرکی خاص در تحقق آرزوهای مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان ایجاد نماید.

در این پیام آمده است: وحدت و همدلی همه مسئولان استان و حمایت و پشتیبانی مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی، استاندار جدید اردبیل را که تشنه خدمتگزاری به استان سرافراز اردبیل است می‌تواند در جبران کمبودها و نابسامانی‌ها و ایجاد وحدت نقش بسیار مهم و حیاتی داشته باشد.

این بیانیه می‌افزاید: استان زیبا و مقدس اردبیل چشم انتظار موفقیت و عملکرد مناسب فرزند خود اکبر نیکزاد در مسئولیت استانداری اردبیل است و با توجه به سابقه و پیشینه وی، این انتظار دور از دسترس نبوده و نیست.

در پایان این بیانیه نماینده مردم اردبیل آورده است: این انتصاب را به مهندس اکبر نیکزاد و مردم همیشه در صحنه استان تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر وی در خدمت به مردم ولایی، با عظمت و تاریخ‌ساز اردبیل را آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول