اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقات کشوری آموزش و پرورش در خانه ژیمناستیک اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: مسابقات کشوری ژیمناستیک دختران آموزش و پرورش در محل خانه ژیمناستیک اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشوری آموزش و پرورش در خانه ژیمناستیک اصفهان

اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته به طول می‌انجامد، دختران ژیمناستیک کار از سراسر کشور در مقاطع ابتدایی و راهنمایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به تعطیلی چند روزه برنامه‌های آموزشی و تمرینی خانه ژیمناستیک اصفهان اشاره کرد و افزود: به دلیل برگزاری این مسابقات، ناچار به تعطیلی موقت برنامه‌ و کلاس‌های آموزشی خانه ژیمناستیک شده‌ایم و باید جبرانی آن را به صورت فشرده برگزار کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان ادامه داد: با توجه به تعاملی که بین هیئت ژیمناستیک استان اصفهان و معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان وجود داشت، پذیرفتیم که برنامه‌های خود را به طور موقت تعطیل کرده و خانه ژیمناستیک را برای این مسابقات در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهیم.

وی ادامه داد: تعامل دو جانبه بین آموزش و پرورش و هیئت ژیمناستیک با توجه به اینکه این رشته ورزشی جزو رشته‌های مادر محسوب می‌شود، اجتناب‌ناپذیر است و در تمام موارد از جمله مربیانی که در آموزش و پرورش در رشته ژیمناستیک در حال فعالیت هستند، این تعامل باید وجود داشته باشد و از جانب هیئت تاکید زیادی برای این امر وجود دارد.

وی با اشاره به انتخاب نیروهای جوانان برای کمیته‌های مختلف هیئت تصریح کرد: بستر خوبی برای پیشرفت رشته ژیمناستیک در استان اصفهان به وجود آمده و نیروهای جوان و علاقه‌مندی که مسئولیت کمیته‌های مختلف را برعهده دارند، از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

نکوگل با بیان اینکه در حال حاضر ژیمناستیک اصفهان نمی‌تواند در سطح کشوری در بین استان‌های مدعی قرار گیرد، تاکید کرد: در زیر شاخه‌های ژیمناستیک مانند ایروبیک، ریتمیک و ترامپولین فضا برای پیشرفت فراهم شده و باید از فضای ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد و مربیان و مسئولان کمیته‌ها نباید منتظر بمانند که فدراسیون و هیئت کاری برایشان انجام بدهند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول