اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد

فارس پیشتاز ساخت مسکن مهر ویلایی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در ساخت مسکن مهر ویلایی در کشور پیشتاز هستیم.

فارس پیشتاز ساخت مسکن مهر ویلایی در کشور

هوشنگ عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در استان فارس تاکنون 110 هزار متقاضی در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد کار 30 هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: متراژ استاندارد مسکن مهر 80 متر مفید و با مشاعات حدود 100 متر بوده که در استان فارس 2 هزار واحد با متراژهای 140 متری و ویلایی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس زمان نهایی ساخت و اتمام واحدهای باقی مانده مسکن مهر را تا پایان عمر دولت دهم دانست و تصریح کرد: مشکل مسکن دغدغه اصلی مردم بوده و تلاش ما بر این است تا پایان شهریورماه سال آینده کار ساخت و تحویل پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 60 درصدی ساخت بزرگراه‌ها در این استان خبر داد و گفت: توسعه 600 کیلومتر از بزرگراه‌های این استان در قالب طرح‌های مهر ماندگار در دست احداث بوده که تا پایان دولت خدمتگزار دهم تکمیل و قابل بهره‌برداری است.

عشایری همچنین از اتمام طرح توسعه فرودگاه شهید دستغیب شیراز خبر داد و افزود: با تلاش‌های کارشناسان و پیمانکاران مراحل ساخت و توسعه بخش‌هایی از این فرودگاه در حال انجام است که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در پایان گفت: احداث یک مجتمع توان‌بخشی ویژه جانبازان و معلولان با 13 میلیارد تومان بودجه در باغ جنت شیراز در دستور کار این اداره قرار دارد که هدیه‌ای کوچک در قبال ایثارگری این عزیزان است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول