اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 1200 متر شبکه‏گذاری

زیرساخت‏های گازرسانی مسکن مهر دماوند تامین شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از تامین زیرساخت‏های گازرسانی مسکن مهر شهر دماوند برای یک دهه با اجرای یک‏هزار و 200 متر شبکه‏گذاری خبر داد.

زیرساخت‏های گازرسانی مسکن مهر دماوند تامین شد

علیرضا ژرفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرستان دماوند به دلیل اجرای طرح‏های مسکن مهر و واگذاری آن در آینده‏ای نزدیک شاهد گسیل و اسکان جمعیت قابل توجهی خواهد بود.

وی ادامه داد: این افزایش جمعیت، موضوع توسعه خدمات زیربنایی در همه زمینه‏ها از جمله گازرسانی را بیش از پیش مورد تاکید قرار می‏دهد.

ژرفی اضافه کرد: از این رو و در راستای تامین شایسته نیاز گاز شهری واحدهای مسکن مهر و همچنین سایر نقاط شهر دماوند پروژه‏ای با عنوان «اتصال خطوط تغذیه ایستگاه شماره 2 دماوند» تعریف شد.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند افزود: این پروژه با پیگیری‏های به عمل آمده و همچنین مساعدت‏های مسئولان شرکت گاز استان تهران صورت اجرایی به خود گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اتمام این طرح و شبکه‏گذاری صورت گرفته، نیاز به امور زیرساختی تامین شبکه‏های لازم برای جریان گاز در شهر و سایت مسکن مهر دماوند دست‏کم برای 10 ساله آینده تامین شده است.

ژرفی اضافه کرد: بر اساس پیمان‏نامه پیمانکار مجری طرح، این پروژه باید ظرف بازه زمانی یک ساله آغاز و به پایان می‏رسید.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند افزود: اما به دلیل ضرورت پیگیری برای اخذ مجوزهای لازم از اداره‏ کل راه و ترابری استان تهران برای اجرای این طرح، مدتی سه ماهه از دست رفت.

وی ادامه داد: پس از کسب این مجوزها، امور اجرایی پروژه اتصال خطوط تغذیه ایستگاه شماره دو دماوند کار خود را آغاز کرد.

ژرفی اضافه کرد: بر اساس تاکیدات مسئولان امر مقرر شد تا این طرح با شتابی بیشتر تداوم یافته و ظرف مدت سه هفته امور اجرایی را خود خاتمه دهد.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح شبکه‏گذاری قابل قبول بود اما اداره گاز دماوند به دلیل ضرورت تکمیل طرح آسفالت‏ریزی محور دماوند- فیروزکوه نسبت به ورود پیمانکار دوم به این طرح نیز اقدام کرد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب حرکتی جهادی در طرح خدماتی اتصال خطوط تغذیه ایستگاه شماره دو دماوند شکل گرفت و در مدت زمانی کمتر از سه هفته خاتمه یافت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول