اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه امسال

93 درصد سرقت‌ها در همدان منجر به کشف شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طی پنج ماه سال جاری 93 درصد سرقت‌ها در استان منجر به کشف انتظامی شده و این نشان از قابلیت‌های بالای نیروی انتظامی دارد.

93 درصد سرقت‌ها در همدان منجر به کشف شده است

سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طی پنج ماه سال جاری 93 درصد سرقت‌ها در استان منجر به کشف انتظامی شده و این نشان از قابلیت‌ها و توانایی‌های نیروی انتظامی استان همدان دارد.

وی گفت: کم کردن فاصله بین وقوع و کشف یکی از راهبردهای اساسی پلیس به شمار می‌رود که نیروی انتظامی استان در این زمینه توفیقات خوبی را به دست آورده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از سرعت پلیس استان در کشف جرم به ویژه سرقت خبر داد و تصریح کرد: تلاش معاونت‌های مختلف نیروی انتظامی استان باعث شده تا عرصه به ویژه بر متخلفان تنگ‌تر از قبل شود.

وی در ادامه سخنانش از برنامه‌های در دست اجرا برای افزایش سطح آگاهی مردم از سوی انتظامی همدان خبر داد و افزود: طی پنج ماه امسال بیش از 100 هزار نفر تحت آموزش همگانی قرار گرفته‌اند.

معصوم‌بیگی تأکید کرد: این برنامه در سطح استان همدان با قوت و قدرت انجام خواهد شد تا زمینه مشارکت مردم در امنیت جامعه بیشتر فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش همدان را جزو استان‌های برتر کشور در زمینه امنیت دانست و اظهار داشت: آمار و ارقام نشان از رضایتمندی مردم استان از عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف دارد که این امر باید مورد توجه باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان به بحث مهم ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان همدان در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و در اجرای طرح‌ها از موفقیت‌های چشمگیری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول