اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

جزو هفت استان برتر کشور در خدمات‌دهی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: عملکرد این اداره‌کل به پشتوانه نیروی کارشناسی متعهد در مقایسه با سایر استان‌ها در حد عالی بوده و جزو هفت استان برتر کشور هستیم.

جزو هفت استان برتر کشور در خدمات‌دهی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در سفر به شهرستان پاوه و نشست با فرماندار و بازدید از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: عملکرد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به پشتوانه نیروی کارشناسی متعهد، دلسوز و پرتلاش خود در مقایسه با سایر استان‌ها در حد عالی بوده و جزو هفت استان برتر کشور هستیم.

براندیشه تکریم واقعی ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم را شعارهای محورهای پرسنل خود خواند و افزود: پرسنل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه این شعار را تحقق بخشیده‌اند.

وی از برنامه‌های این اداره‌کل در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: تنظیم روابط بین کارگران و کارفرمایان، برگزاری مقرری بیمه بیکاری و حفظ و صیانت از نیروی کار شاغل در واحدهای کارگری از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به مقوله خود‌ارزیابی و نقش آن در انجام به‌موقع درست وظایف پرداخت و افزود: تیم خود‌ارزیابی این اداره‌کل با ارائه برنامه زمان‌بندی 6 ماهه از تمامی واحدهای ستادی و شهرستانی بازدید به‌عمل آورده و نتایج آن نیز در ارزیابی عملکرد آنان لحاظ خواهد کرد.

براندیشه بیان کرد: همه متقاضیان مشاغل در واحدهای مشمول قانون کار می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: افراد در راستای استفاده از این امکانات باید معرفی‌نامه کتبی از واحد خود را به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص چگونگی استفاده از این امکانات نیز تصریح کرد: هر خانواده می‌تواند به مدت سه شبانه‌روز با پرداخت هزینه هر شب 15 هزار تومان و برای حداکثر 5 نفر از اعضای خانواده خود از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به نیاز برخورداری کارگران و خانواده‌های آنها از امکانات زیارتی، رفاهی و تفریحی اظهار کرد: امور اجتماعی این اداره‌کل با فراهم کردن بسترهای لازم در تلاش است که همه کارگران متقاضی را زیر پوشش قرار دهد.

براندیشه با اشاره به اینکه در صورت استقبال کارگران از این تسهیلات به دنبال افزایش سهمیه استان خواهیم بود گفت: مهمترین هدف ما جلب رضایت ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنان است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول