اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌‌غربی:

سهام عدالت به کارگران واجدالشرایط پرداخت شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: انتظار می‌رود سهام عدالت به همه کارگران واجدالشرایط در آذربایجان‌غربی پرداخت شود.

سهام عدالت به کارگران واجدالشرایط پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سلیمانی در کارگروه امور اقتصادی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به 260 هزار نفر کارگر فصلی برای دریافت سهام عدالت، اطلاعات خود را در سامانه وارد کرده‌اند ولی از این تعداد شرایط 160 هزار نفر احراز شده است لیکن انتظار می‌رود به همه این افراد سهام عدالت پرداخت شود.

وی تصریح کرد: با لحاظ این مسئله که آذربایجان‌غربی یکی از مناطق محروم کشور قلمداد می‌شود باید نسبت به پرداخت این وجوه در قالب طرح سهام عدالت اهتمام شود چرا که  شرایط همه این افراد، محرز شده است پس انتظار می‌رود متولیان پرداخت این وجوه، عنایت ویژه به طبقه کارگر جامعه داشته باشند.

 سلیمانی پرداخت سهام عدالت را یکی از اقدامات ابتکاری دولت خدمتگذار عنوان کرد و اظهار داشت: دولت برای کاهش شکاف طبقاتی و توزیع عادلانه ثروت در جامعه گام‌های محکمی برداشته است که طرح سهام عدالت نیز یکی از این اقدامات قلمداد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی به کاهش روند استفاده از بیمه بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: این رقم نه ‌تنها طبق سال‌های گذشته سیر صعودی ندارد بلکه با کاهش هم مواجه است که این موضوع مرهون همکاری تولیدکننده‌ها، صنعتگران و کارآفرینان است.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی آذربایجان‌غربی در این جلسه در واکنش به موضوع مطروحه بیان داشت: برای هر استان در ارتباط با پرداخت سهام عدالت سهمیه‌ای تعیین شده است که طبق آن نسبت به پرداخت وجوه اهتمام می‌شود.

حسن دبیری اضافه کرد: بیش از میزان انتظار برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام شده است که چنانچه دولت سهمیه را افزایش دهد می‌توان این مبالغ را به همه افراد ثبت‌نام‌کننده پرداخت کرد.

وی به پرداخت یارانه‌های نقدی اشاره کرد و اظهار داشت: درآذربایجان‌غربی همگام با سایر استان‌های کشور در زمان‌های مشخص نسبت به واریز این وجوه اقدام می‌‌شود و مواردی که هنوز به حساب سرپرست خانوار، واریز نشده به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی به‌روز رسانی احوال شخصیه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: چنانچه در زندگی افراد از وقایع چهارگانه موردی مانند ولادت، وفات یا طلاق رخ دهد باید هرچه ‌سریع‌تر نسبت به اصلاح موارد مذکور در سامانه وزارت رفاه اهتمام کنند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول