اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استانداری زنجان:

دولت‏های نهم و دهم به صورت ویژه مورد تایید رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استانداری زنجان گفت: دولت‎های نهم و دهم به صورت ویژه مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

دولت‏های نهم و دهم به صورت ویژه مورد تایید رهبری است

محمدعلی شجاع حیدری امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دولت‏های نهم و دهم را دولتی پر کار و احیا کننده ارزش‎ها و آرمان‎ها دانسته‎‏اند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دولت مهر در سطح استانی نشانه‎ای از حرکت رو به جلو و پرشتاب دولت‎های نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: دولت‎های نهم و دهم علاوه‎بر انجام رسالت‎هایی که همه دولت‎ها بر عهده دارند عدالت‎خواهی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرکل حوزه استانداری زنجان با بیان اینکه دولت‎های نهم و دهم دلسوزانه برای رشد و تعالی کشور تلاش کرده است، اضافه کرد: در طول هفت سال خدمت دولت، هر گوشه‎ای از استان زنجان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در برخی از شاخص‏ها برتری دولت‎های نهم و دهم نسبت به دولت‎های قبلی چندین برابر است، ادامه داد: آنچه در این هفت سال انجام شده است اقدامات برجسته‎ای است که آثار و نتایج آن ماندگار می‎شود.

شجاع حیدری با بیان اینکه مردم استان زنجان همیشه در صحنه‎های مختلف حضور داشته‌اند، تصریح کرد: استقبال آنها از نمایشگاه دولت مهر علاوه ‏بر بازدید از دستاوردهای درخشان و عملکردهای شاخص دستگاه‎های اجرایی در طول دولت‏های نهم و دهم، تحسین دولت نیز محسوب می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه دولت مهر شده است، ادامه داد: این امر بیانگر اعتقاد و اعتماد مردم به مسئولان است.

مدیرکل حوزه استانداری زنجان با بیان اینکه مدیران و مسئولان اجرایی از متن و بطن مردم هستند و همه جهت‎گیری‏ها و گرایشات آنها به سمت مردم است، خاطرنشان کرد: رضایت مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه دولت دهم تلاش دارد تا زمانی که فرد جدیدی روی کار می‎آید هیچ اقدام و طرحی بر زمین نمانده باشد، اضافه کرد: دولت بعدی حتما باید حلقه‌های موفقیت دولت‏های نهم و دهم را تکمیل کند.

شجاع حیدری اظهار داشت: از خبرگزاری فارس به دلیل ارسال خبرهای نمایشگاه دولت مهر قدردانی می‏کنیم و در طول برگزاری نمایشگاه تعداد خبرهای ارسال شده توسط این خبرگزاری مورد توجه بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول