اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

طرح صالحین چالش‌های فرهنگی را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در صورتی که طرح صالحین به خوبی اجرا شود بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه حل می‌شود.

طرح صالحین چالش‌های فرهنگی را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمدحسین روزی‌طلب در مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی مدیران حلقه‌های بسیج صالحین فارس با اشاره به نقش مهم معلم در تربیت انسان‌ها اظهار داشت: کار معلم محدود به زمان و مکان خاصی نیست و او در هر حال الگوی دانش‌آموزان است.

وی افزود: نمی‌توان معلم را کارمندی دانست که فقط به فعالیت مشخصی در زمان خاصی بپردازد.

رئیس شورای بسیج فرهنگیان فارس در ادامه با اشاره به نقش مهم حلقه‌های صالحین بسیج در آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: اگر این طرح به خوبی اجرا شود بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه قابل حل است.

روزی‌طلب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقشه استکبار جهانی تصریح کرد: دشمن تمام سعی خود را بر این امر متمرکز کرده که انسان‌ها را از فطرت الهی به سمت شیطان و هواهای نفسانی منحرف کند و اینجاست که حلقه‌های صالحین با روشنگری و بصیرت‌بخشی نقش مهمی را در مقابله با این جریان ایفا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط صحیح و موثر بین فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار کرد: رمز اصلی یک ارتباط خوب ایجاد محبت و دوستی است و اگر این‌گونه عمل شود معلم خود به خود الگویی تمام عیار برای دانش‌آموز می‌شود.

روزی‌طلب طرح مباحث سازمان‌یافته مشخص معرفتی و بصیرتی و برطرف کردن شبهات فکری و اعتقادی را در حلقه‌های صالحین کاربردی دانست و ضمن تاکید بر پرهیز مدیران حلقه از روش سخنرانی، خواستار ارائه موضوعات به روش پرسش و پاسخ و مباحثه با مشارکت تمام اعضا شد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندر‌کاران تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج اضافه کرد: تمام فرهنگیان و به ویژه معلمان بسیجی باید ضمن خودسازی و ارتباط ویژه با خدا و تمسک به اهل بیت (ع) روحیه تحقیق و پژوهش و به روز بودن را در خود ایجاد کنند و در انتقال آن به دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش فارس، نخستین دوره آموزشی مدیران حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان فارس با حضور 350 فرهنگی بسیجی به مدت سه روز در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول