اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اداری و کارگری بویین زهرا:

تربیت مدیران لایق هدف حلقه‌های صالحین است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج حوزه اداری و کارگری بویین زهرا با اشاره به برگزاری نخستین همایش بسیج کارمندی در این شهرستان گفت: تربیت مدیران لایق و شایسته از اهداف اصلی حلقه‌های صالحین است.

تربیت مدیران لایق هدف حلقه‌های صالحین است

نور‌الله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت سازمان بسیج مستضعفین شکل دادن به حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین است، اظهار کرد: بسیج به معنا و مفهوم حقیقی به معنای جهاد برای رضای الهی است که تمام کسانی که در مسیر رضای الهی گام بر می‌دارند قطعا به سعادت و رستگاری می‌رسند.

فرمانده بسیج حوزه اداری و کارگری بویین زهرا با بیان اینکه اصناف و کارمندان امروز با اراده و عزم معنوی خویش در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بر می‌دارند افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای مقابله با تبلیغات ضد فرهنگی دشمنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه بسیج اداری و کارگری حمایت از تولید بخش داخلی و کمک به کارگران و اقشار ضعیف است، تصریح کرد: تربیت مدیران لایق و هم‌رتبه با معیار‌های انقلاب اسلامی یکی از وظایف بسیار مهمی است که بسیج قشر کارگری و اداری به دنبال تحقق آن است.

فرمانده بسیج حوزه اداری و کارگری شهرستان بویین زهرا با بیان این مهم که اقشار کارگران و کشاورزان امروز باید در کشور به صورت جدی مورد حمایت و تقویت معنوی و مادی قرار گیرند، بیان کرد: در نظام اسلامی مردم حق دارند تا از امکانات و ظرفیت‌های کشور برای رشد و تعالی استفاده کرده و موجب افزایش اقتدار و عزت اسلامی در برابر کشور‌های دیگر شوند.

محمدی با اشاره به اینکه حلقه‌های شجره طیبه صالحین به صورت مستمر در اقشار اداری، کارگری و اصناف این شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: تاکنون چند دوره توجیهی و آموزشی ویژه مربیان صالحین نیز توسط این حوزه برگزار شده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عرصه‌های اعتقادی و بینشی در حلقه‌ها و گردهمایی بسیج اداری و کارگری ایراد می‌شود، تصریح کرد: کمک به خودسازی و تقویت مبنایی مدیران و رؤسای دستگاه‌ها امروز باید همواره در جامعه جدی گرفته شود

فرمانده بسیج حوزه اداری و کارگری بویین زهرا با اشاره به اینکه نخستین همایش بزرگ بسیجیان کارمند شهرستان بویین زهرا همزمان با هفته دولت در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های دیگری است که برای هفته دولت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول