اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

14 طرح بزرگ صنعتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و محیط زیست شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در سال گذشته در مورد 200 طرح اجرایی، عقد قرارداد داشته‌ایم که از تعداد گفته شده، 14 طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

14 طرح بزرگ صنعتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی زمانی ظهر امروز در نشست خبری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: مجموعه طرح‌های سال گذشته در امر اجرایی و خدمت‌رسانی بالغ بر 288 میلیارد ریال است.

معاون عمرانی و محیط زیست شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: با همکاری اداره گاز و بر مبنای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سالی جاری، پنج طرح بزرگ گازرسانی با مبلغ 40 میلیارد ریال تعریف شده است.

وی گفت: چهار طرح آب‌رسانی در مناطقی مانند کوهپایه و آران بید‌گل انجام می‌شود.

زمانی در مورد شهرک صنعتی مورچه خورت تاکید کرد: آغاز مرحله دوم تصفیه‌خانه این شهرک با مبلغی در حدود 35 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای نخستین طرح بازیابی پساب، با دبی 10 لیتر بر ثانیه با مبلغی در حدود 25 میلیارد ریال در دست اقدام است.

معاون عمرانی و محیط زیست شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در مورد مقوله ایمنی شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته، 10 سیل‌بند برای شهرک‌های صنعتی به وجود آمده است، اظهار کرد: سه دستگاه ماشین‌ آتش‌نشانی نیز در شهرک صنعتی نجف‌آباد دو در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در سال 370 فقره پروانه ساختمان و 150 فقره پروانه کار را برای متقاضیان سرمایه‌گذار به صورت رایگان صادر می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول