اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صداوسیمای مازندران:

دانشگاهیان عملکرد شبکه طبرستان را نقد کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صداوسیمای مازندران از جامعه دانشگاهی استان خواست عملکرد و وظایف شبکه طبرستان را به بوته نقد بگذارند.

دانشگاهیان عملکرد شبکه طبرستان را نقد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهرام حمیدی بعدازظهر امروز در همایش بین‌المللی مدل‌های غیرخطی و بهینه‌سازی در دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه نقد جامعه دانشگاهی موجب می‌شود فعالیت‌های صداوسیمای مازندران به صورت علمی صورت گیرد، اظهار داشت: همواره گفتیم که مازندران نباید بیکار داشته باشد اما باید راهکارهای این شعار از سوی جامعه دانشگاهی و صداوسیما بیان شود.

وی با بیان اینکه صداوسیما می‌تواند محصول خردجمعی را به  مردم ارائه کند، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی با نقد عملکرد شبکه طبرستان راهکارهای علمی برای توسعه استان می‌تواند ارائه کند.

حمیدی با تاکید بر اینکه از دو هزار شبکه ماهواره‌ای 48 شبکه به زبان فارسی است، یادآور شد: باید بدانیم چرا دنیا این همه به دنبال ارائه برنامه‌های ماهواره‌ای به سوی فارسی‌زبانان به ویژه ایرانیان است.

وی با اشاره به اینکه اگر این تبادل فرهنگ‌ها باشد از آن استقبال می‌کنیم، ادامه داد: این برنامه‌ها به خوبی نشان می‌دهد که این همه شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان برای تبادل فرهنگ‌ها نیست و می‌خواهد فرهنگ دیگری را در کشور ما ایجاد کند.

مدیرکل شبکه طبرستان با اعلام اینکه دانشجویان باید هویت ایرانی اسلامی را در برابر آنچه شبکه‌های ماهواره‌ای ارائه می‌کنند قرار دهند، تصریح کرد: این شبکه‌ها به دنبال این هستند که هویت ایرانی و اسلامی را از جامعه ما بگیرند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کند که بگوید ایرانی نمی‌تواند و ما را نسبت به خود بیگانه کند، افزود: این جامعه علمی و دانشگاهی است که در برابر این تهاجم‌ها باید برنامه ارائه کند.

حمیدی با تاکید بر اینکه ماهواره‌ها القا می‌کنند که تحریم‌های اقتصادی ایران را فلج کرده است، گفت: دانشجویان و اساتید ایرانی به خوبی نشان دادند که این تحریم‌ها کارساز نبود و این شیوه باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با همه فشارها ایران در نوآوری و ابداع سرآمد کشورهای دنیا است، یادآور شد: باید تلاش کنیم فضای منفی که از ایران در دنیا ایجاد کرده‌اند را تلطیف کنیم.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول