اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

کنفرانس ملی مهندسی برق در دانشگاه کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: پانزدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق «یادواره دانشجوی شهید مهندسی برق داریوش رضایی‌نژاد» صبح امروز در دانشگاه کاشان آغاز شد.

کنفرانس ملی مهندسی برق در دانشگاه کاشان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشگاه کاشان در آئین افتتاحیه این کنفرانس در تالار آزادی دانشگاه کاشان اظهار داشت: از یک‌هزار و 382 مقاله ارائه شده از سوی دانشجویان و محققان دانشگاه‌ها و مؤسسات وابسته به وزارت علوم به دبیرخانه این کنفرانس بعد از بررسی هیئت داوران 598 مقاله علمی پذیرفته شده که از این تعداد 235 مقاله به صورت پوستر و دیگر مقالات به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

عباس کتابی، کنترل، الکترونیک، برق قدرت، مخابرات، انرژی‌های نو، مهندسی پزشکی و کامپیوتر را از جمله موضوعات این مقالات عنوان کرد و گفت: این مقالات به مدت سه روز در زمان برگزاری کنفرانس ارائه می‌شود.

وی ایجاد فضای مناسب برای گردهمایی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر، ایجاد انگیزه بین دانشجویان جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی و گردآوری و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس ذکر کرد.

رئیس دانشگاه کاشان همچنین تجربه انجام کارهای گروهی با مشارکت دانشجویان در زمینه‌های مختلف اجرایی و علمی-کاربردی، ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، هدایت پژوهش‌های دانشگاهی در راستای نیازهای صنعت و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ارتباط دانشجویان ممتاز و صاحبان صنایع و کارآفرینان را از دیگر اهداف این کنفرانس علمی بیان کرد.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی پانزدهمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق «یادواره دانشجوی شهید مهندسی برق داریوش رضایی‌نژاد» است.

پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران «یادواره دانشجوی شهید مهندسی برق داریوش رضایی‌نژاد» با همکاری دانشگاه کاشان و سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور از هفتم تا نهم شهریور به مدت سه روز در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول