اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار قم

8 پروژه آبفای قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و با حضور معاون استاندار قم هشت پروژه شرکت آب و فاضلاب قم افتتاح شد.

8 پروژه آبفای قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم افتتاحیه پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب قم بعد از ظهر امروز با حضور محسن محرری معاون استاندار قم برگزار شد و در این مراسم به صورت رسمی بهره‌برداری از پروژه‌های این شرکت که با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال اجرایی شده است، آغاز شد.

عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم به معرفی این پروژه‌ها پرداخت و گفت: امروز بهره‌برداری از دستگاه PCR در آزمایشگاه مرکزی آب آغاز شد و با استفاده از این دستگاه مدت زمان تشخیص آلودگی و نوع آلاینده آب از هفت روز به پنج ساعت کاهش خواهد یافت.

وی راه‌اندازی سیستم بیوفیلتر در تلمبه‌خانه فاضلاب را دیگر پروژه این شرکت دانست و افزود: این سیستم با هدف حذف بوده به کار گرفته شده است و ما دومین شرکتی هستیم که از سیستم بیوفیلتر استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با اشاره به آغاز فاز دوم پروژه نصب کنتورهای قرائت از راه دور برای مشترکین پرمصرف گفت: با تلاش کارکنان شرکت آبفا در حال حاضر 385 مشترک پرمصرف آب در قم شناسایی شد‌ه‌اند که در سه مرحله نسبت به نصب کنتورهای قرائت از راه دور برای این مشترکین اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار خدمات مشترکین شرکت آبفا بیان کرد: با استفاده از این نرم‌افزار مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات مربوط به شرکت آب و فاضلاب قم اقدام کنند.

توکلی‌بینا همچنین به راه‌اندازی سایت جدید این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: سایت جدید این شرکت رویکرد خدمت محور دارد و از این پس مردم می‌توانند خدمات مورد نیاز را از طریق سایت شرکت، سامانه تلفنی 122 و دفاتر پیشخوان دولت پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هدف از اجرای سایت و سامانه جدید خدمات مشترکین را افزایش بهره‌وری، جلب رضایت مردم، صرفه‌جویی در وقت و هزینه عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول