اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

آبفای خوزستان در اجرای تعهدات خود کوشا باشد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: شرکت آب و فاضلاب شوشتر در اجرای تعهدات احداث فاضلاب شهرستان شوشتر کوشا باشد.

آبفای خوزستان در اجرای تعهدات خود کوشا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه آغاز به کار پروژه بزرگ طرح فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شوشتر در اجرای طرح فاضلاب شهری که از امروز آغاز می‌شود تعهداتی داده است که باید در راستای اجرای این تعهدات کوشا باشد.

وی افزود: شهرستان شوشتر دارای بافت کهن و ... است باید به نحوی در انسداد راه‌ها و قرار دادن علائم ایمنی در سطح شهرستان شوشتر اقدام شود که برای مردم مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول تأکید کرد: رعایت مسائل ایمنی، استفاده صحیح از علائم راهنمایی و رانندگی در معابر مسدود شده، تنظیف محل‌های حفاری شده، کمپکت و فشرده سازی خاک حفاری شده برای آسفالت، زیرسازی مناسب برای ترمیم آسفالت و روکش مجدد و کامل آسفالت معابر شهری که در این پروژه حفاری می‌شود از تعهداتی است که شرکت آب و فاضلاب شهری شوشتر به شهرداری داده است.

وی افزود: همه کارگران در محل کار باید از لباس متحد‌الشکل دارای آرم استفاده کنند و همه خودروهای حفار و اداری موجود در کارگاه‌ها باید دارای آرم باشند تا حفاری‌ها از طرف شرکت آب و فاضلاب به عنوان حفاری غیرمجاز شناخته نشود.

دُر با تاکید بر اینکه تردد ماشین‌آلات عمرانی باید با هماهنگی انجام شود، خاطرنشان کرد: جابجایی و تردد ماشین‌آلات سنگین پروژه باید با هماهنگی لازم و با ماشین‌های جابه‌جا کننده انجام شود و از تردد این ماشین‌آلات بدون این تدابیر جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول