اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مرکز پرواربندی 500 رأسی گوسفند در شوشتر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر از افتتاح مرکز پرواربندی 500 رأسی گوسفند در این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات به این مرکز پرداخت شده است.

مرکز پرواربندی 500 رأسی گوسفند در شوشتر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پوررکنی عصر امروز در مراسم افتتاح این مرکز پرواربندی گوسفند اظهار داشت: این مرکز با دریافت تسهیلات و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شوشتر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به میزان اعتباری که برای این مرکز هزینه شده است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بیش از 1.8 میلیارد ریال برای این مرکز پرواربندی سرمایه‌گذاری شده است.

این مقام مسئول با اشاره به محل اعتبارات هزینه شده در این مرکز تأکید کرد: برای این مرکز از اعتبارات جهاد کشاورزی استان خوزستان در بخش روستایی استفاده شده است.

پوررکنی خاطرنشان کرد: در هفته دولت در سطح شهرستان شوشتر سه پروژه دیگر آبیاری تحت فشار در شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده است که سطح زیر کشت این اراضی بیش از 60 هکتار است.

وی افزود: این پروژه‌های آبیاری تحت فشار با اعتبارات دولتی و ملی احداث شده‌اند و در شرایط کنونی برای استفاده به کشاورزان تحویل داده شده است.

وی تأکید کرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی‌های بسیار زیادی برای توسعه صنعت کشاورزی است و باید در این باره گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول