اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جهانی مساجد صورت گرفت

نمایش دستاوردهای 20 ساله کانون‌های فرهنگی مساجد در یاسوج

خبرگزاری فارس: در هفته جهانی مساجد، نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در یاسوج برگزار شد.

نمایش دستاوردهای 20 ساله کانون‌های فرهنگی مساجد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله کانون‌های فرهنگی مساجد در یاسوج بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، موسوی‌اعظم امام جمعه موقت یاسوج و سایر مسئولان حضور داشتند، رضا قاسمی به تشریح نحوه برپایی و اهداف این نمایشگاه پرداخت.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: در هفته جهانی مساجد نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برپا شده است.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی ابراز داشت: هدف اصلی از برپایی چنین نمایشگاهی این بود که فعالیت‌های گسترده این نهاد در عرصه‌های مختلف در 20 سال گذشته از عمر کانون‌ها در معرض دید مردم و به خصوص قشر جوان قرار گیرد.

این مسئول امور فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نمایشگاه با تعداد 20 غرفه شروع به کار کرده که در چند بخش شجره طیبه، گلشن اندیشه، محراب و گلدسته و بخش عفاف و حجاب و ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

قاسمی در ادامه به جایگاه حساس جنگ نرم و توجه ویژه آن در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: موضوعات مهمی همانند حجاب و عفاف و تحقیق و پژوهش در این زمینه از مهم‌ترین فعالیت‌های این نمایشگاه است.

رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این نمایشگاه مربوط به ایده‌های برتر است و از همه کسانی که با این نهاد سر و کار دارند تقاضا کردیم ایده‌های خود را برای ارتقاء سطح فعالیت‌ها ارائه دهند.

این مسئول فرهنگی از شناسایی 15 ایده برتر در این راستا خبر داد و گفت: این ایده‌ها پس از گزینش در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

وی به یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه با عنوان اطلس کانون یاد کرد و افزود: تمام برنامه‌های کانون در حوزه‌های مختلف در این اطلس به نمایش درآمده که در اختیار نهادهای برنامه‌ریز فرهنگی قرار می‌گیرد تا این که بتوانند با این اطلس و توجه به بندهای آن با کانون فرهنگی و هنری ارتباط و تعامل داشته و به آن کمک کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول